Mô tả công việc
- Administrative activities:
· Hotel, air ticket booking for salesman in the BU as requested.
· Invitation letter for visa approval as supplier’s request.
· Arrange / receive sample to / from customers, authority parties, or suppliers as per request and dispatch to right person
· Receive, dispatch and do document filling for the assigned BU as request.
· Lunch booking for BU staff.
· Collect information from BU staff for New Year card, hampers, calendars, diaries... arrangement.
· Claim checking and loading into SAP for salesman team & supervisor/ director
- Sales supporting activities:
· Monitoring stock, debt report, monthly sales report with salesman and report to direct supervisors periodically as request.
· In charge of procedure to create / revise new customer/ product/ supplier code for the BU
· Suport salesman in registering/ re-registering/ getting import approval/ relavent test as per Vietnam regulations to the activities of such dept
· Check inventory, client’s credit status in SAP, check delivery schedule with logistic dept and prepare Delivery schedule, ask for approval from director upon salesman’s request.
· Prepare quotation, contract format and related documents to support sales activities.
· Coordinate with Sales support department on checking the shipping schedule from suppliers, prepare arrival notice/ delivery schedule to customers.
· Participant in preparation for seminar, training, client’s event of BU like document translation, printing, ordering souvenir gift .. as request.
· Support the sales manager/ directors in collecting information for market surveys/ sales data as request.
· Summarize and analyze the BU sales data/ stock report/ debt report as director’s request.
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary
• 13th-month salary + performance bonus
• Contribute Social Health Unemployment Insurance during probation.
• Friendly environment
• Lunch provided
• Annual Health check
• 18 days of leave/year and Christmas day
• Insurance Premium (24/24) for personal and children dependent
• Attend training development courses for leadership, selling skill and soft skill
• Mobile phone allowance
• Many engagement activities:
BM Nite, Sports Day
BM Trip, BM Family Day
Women’s Day, Lucky Money in Tet Holiday
Mid- Autumn Festival
• Loan policy to support employees
• Foundation Award for employees and children's employees
• Rewards loyal employees
• Promotion opportunities
• Van pick up
• Other benefits from Trade Union...
Công ty TNHH Đầu Tư và Sản Xuất thương mại nội thất Modern cho ra đời thương hiệu Modern Door – Thế giới cửa hiện đại – vào năm 2010 với dòng sản phẩm chủ lực là cửa gỗ, cửa gỗ công nghiệp, của nhựa Hàn Quốc, cửa nhựa lõi thép, cửa chống cháy,.. Với phương châm luôn đặt mình vào vị trí khách hàng, công ty cam kết thực hiện đúng những mục tiêu đề ra sau đây:
Kiểm soát chặt chẽ nguồn hàng nhập vào, không ngừng nâng cao, cải tiến công nghệ và chuẩn hóa quy trình sản xuất để tạo ra những sản phẩm chất lượng tốt nhất.
Đào tạo đội ngũ nhân viên với phong thái chuyên nghiệp, cung cấp dịch vụ bán hàng và hậu mãi tận tâm.
Cân nhắc tình hình thị trường và định mức giá hợp lý tương ứng với từng sản phẩm.
Sẵn sàng lắng nghe và giải đáp mọi thắc mắc từ khách hàng, mang lại trải nghiệm mua hàng hài lòng nhất.
Bên cạnh đó, không những khâu bán hàng mà những tiện ích kèm theo như hình thức thanh toán, phương thức vận chuyển, lắp đặt, chế độ bảo hành, chính sách đổi trả, khiếu nại,.. đều được chúng tôi nghiên cứu và đưa ra phương án tốt nhất để hỗ trợ khách hàng.