Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
- Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
- Monitor space availability ex hub for sales orientation.
- Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
- Support Manager to develop other products within AVS2 team.
- Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
- The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
- Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
- Work with team and airlines principal for space from hub.
- Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
- Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
- Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
- Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
- Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
- Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
- Making the weekly/monthly report as required.
- Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.
BENEFITS
- Competitive salary and attractive benefits.
- 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
- Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
- Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
- Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
- Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Prefer candidates who have IATA certificate
- Fluent in English and Vietnamese
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and customer focus.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH ĐT TM-DV MINH PHÁT được chính thức đi vào hoạt động từ tháng 5 /2010 với chuyên ngành kinh doanh: Xuất nhập khẩu, sản xuất kinh doanh phân bón. Trong quá trình phát triển luôn đặt yếu tố công nghệ lên hàng đầu đặc biệt, đối với lĩnh vực sản xuất kinh doanh phân bón phục vụ nông nghiệp. Chúng tôi luôn áp dụng khoa học tiên tiến trong quá trình sản xuất nhằm tạo ra những sản phẩm chất lượng cao, có giá trị tăng gia lớn, mang lại hiệu quả cao cho cây trồng và ích lợi cho người tiêu dùng, đúng như phương châm và mục tiêu chúng tôi đề ra:
Phân bón Minh Phát - Điểm tựa cho nhà nông.
Để đáp ứng được mọi nhu cầu của khách hàng công ty chúng tôi đã không ngừng trau dồi trình độ kiến thức tay nghề của đội ngũ cán bộ và công nhân. Với thái độ làm việc có tráchnhiệm, nhiệt tình, ân cần trong công việc của đội ngũ cán bộ và công nhân chúng tôi luôn mong muốn được phục vụ cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2010
Mission
-
Công ty quốc tế luôn luôn hoạt động theo 3 chữ: Tâm, Tầm, Tín: Luôn mang đến tới người lao động những dịch vụ tốt nhất đồng thời khẳng định là thương hiệu của niềm tin.Công ty vinh dự trở thành đối tác chiến lược của nhiều doanh nghiệp, nghiệp đoàn Nhật Bản, Đài Loanv