Việc làm VENUS Việt Nam

Cập nhật 30/08/2024 09:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI VENUS
Sales Senior Staff
VENUS Việt Nam
17 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 16
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 16
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh, Đồng Nai
Mô tả Công việc
The sales staff is responsible for implementation and completion the assigned sales plan, receive, collect, analyst and solve all information from customer such as: new project, order, quality issue, claim and other issues related to sales department. Coordinate and work with relevant departments to assure daily jobs are done properly.​
1. Collect cost information for items and molds
- Collect cost info for items and molds, create quotes for new projects.
- Track mold status and amortization, update files monthly, inform stakeholders.
2. Receive PO from customer through email and upload it into Winline system, track forecast
- Receive and process customer POs, track forecasts.
- Confirm receipt, forward to production, ensure accuracy.
- Manage shipping details, inform customers of ETD and shipping methods.
- Coordinate with production for schedule adjustments, ensure customer satisfaction.
3. Color confirmation & MCS testing process
- Handle color confirmation and testing processes.
- Obtain customer confirmation on new colors before production.
- Update color status, inform customers of test results.
4. Track delivery, claim and customer service
- Coordinate shipments and handle claims efficiently.
- Manage replacements and communicate with customers on shipping details.
- Respond promptly to customer inquiries and collaborate on quality solutions.
5. Update internal report
- Update internal reports accurately and regularly.
- Maintain financial records and pricing lists consistently.
- Generate reports as requested by higher management.
* Working time: Monday - Friday: 8:00 - 16:30, Saturday: 8:00 - 12:00 & 1 Saturday off per month
* Company Car for picking up staff from HCM / Bien Hoa City to Long ThanhYêu Cầu Công Việc
* Education & Working Experience:
- Bachelor's degree in business or a related field.
- 2 years of experience in a relevant position.
- Experience in similar roles within manufacturing industries such as footwear or plastics is highly valued.
* Knowledge, Skills & Abilities:
- Ability to work under high pressure and independently.
- Good communication, negotiation, and reporting skills.
- Strong interpersonal and teamwork skills.
- Proficient in computer use with MS Office programs.
- Strong English language skills in both written and verbal communication.Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI VENUS
VENUS Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 38D/24 đường Dân lập Hải Phòng, Phường Dư Hàng Kênh, Quận Lê Chân, Thành phố Hải Phòng, Việt Nam

Công ty TNHH Đầu tư Thương Mại Venus, được hình thành và phát triển từ năm 2015. Với đội ngũ nhân sự trẻ, nhiệt huyết, cùng các chuyên gia dày dặn kinh nghiệm, chúng tôi tự hào là đơn vị uy tín hàng đầu trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm chăm sóc sức khỏe và làm đẹp.

Ngoài ra, hiện nay công ty đang mở rộng phát triển mảng xây dựng, bất động sản với thương hiệu Harbor Land. Harbor Land là thương hiệu thành viên của VNS GROUP, chuyên đầu tư, cho thuê và quản lý vận hành căn hộ cao cấp, biệt thự, shophouse, mặt bằng kinh doanh nhà hàng, khách sạn mini … trải dài ở nhiều tỉnh thành như Hải Phòng, Quảng Ninh, Phú Quốc, Bình Thuận, ...

Những nghề phổ biến tại VENUS Việt Nam

Bạn làm việc tại VENUS Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VENUS Việt Nam

VENUS Việt Nam

Click để đánh giá