I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG HTS VIỆT NAM
THƯƠNG HIỆU HTS PAINT
“HTS Paint” là thương hiệu sơn công nghiệp cao cấp của Công ty TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG HTS VIỆT NAM. Qua quá trình nghiên cứu và phát triển sản phẩm, HTS Việt Nam tự hào là thương hiệu uy tín cung cấp các giải pháp bảo vệ cho các công trình xây dựng dân dụng và công nghiệp.
Hãng Sơn Công Nghiệp HTS cam kết cung cấp cho thị trường các dòng sản phẩm chất lượng, giá cả hợp lý, đặc biệt chú trọng dịch vụ sau bán hàng phục vụ tốt nhất cho tất cả các khách hàng.
TOP10 THƯƠNG HIỆU ĐỘC QUYỀN UY TÍN NĂM 2022
Bằng sự nỗ lực của toàn thể CBCNV, trong năm 2022 HTS chuyên gia sơn công nghiệp có được một số lượng lớn các nhà thầu, chủ đầu tư trên toàn quốc đã tin tưởng sử dụng sản phẩm: sơn phủ epoxy đa năng, sơn lót epoxy, sơn chống nóng, sơn chống rỉ, Sơn Alkyd, Sơn mạ kẽm, sơn kết cấu.. Minh chứng niềm tin và sự uy tín của thương hiệu, HTS Paint vinh dự nhận Cup vàng Top 10 sản phẩm uy tín nhãn hiệu độc quyền năm 2022 do Liên hiệp các Hội Khoa Học và Kỹ Thuật Việt Nam bình chọn. Quý khách hàng an tâm sử dụng sản phẩm của HTS.