TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.
Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG HTS VIỆT NAM
THƯƠNG HIỆU HTS PAINT
“HTS Paint” là thương hiệu sơn công nghiệp cao cấp của Công ty TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG HTS VIỆT NAM. Qua quá trình nghiên cứu và phát triển sản phẩm, HTS Việt Nam tự hào là thương hiệu uy tín cung cấp các giải pháp bảo vệ cho các công trình xây dựng dân dụng và công nghiệp.
Hãng Sơn Công Nghiệp HTS cam kết cung cấp cho thị trường các dòng sản phẩm chất lượng, giá cả hợp lý, đặc biệt chú trọng dịch vụ sau bán hàng phục vụ tốt nhất cho tất cả các khách hàng.
TOP10 THƯƠNG HIỆU ĐỘC QUYỀN UY TÍN NĂM 2022
Bằng sự nỗ lực của toàn thể CBCNV, trong năm 2022 HTS chuyên gia sơn công nghiệp có được một số lượng lớn các nhà thầu, chủ đầu tư trên toàn quốc đã tin tưởng sử dụng sản phẩm: sơn phủ epoxy đa năng, sơn lót epoxy, sơn chống nóng, sơn chống rỉ, Sơn Alkyd, Sơn mạ kẽm, sơn kết cấu.. Minh chứng niềm tin và sự uy tín của thương hiệu, HTS Paint vinh dự nhận Cup vàng Top 10 sản phẩm uy tín nhãn hiệu độc quyền năm 2022 do Liên hiệp các Hội Khoa Học và Kỹ Thuật Việt Nam bình chọn. Quý khách hàng an tâm sử dụng sản phẩm của HTS.