Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Recruitment Activities:
- Receive recruitment needs from departments to develop monthly, quarterly, and annual hiring plans that ensure staffing requirements are met.
- Execute recruitment activities through channels such as social media, recruitment services, and job fairs to build a talent pool and fill necessary positions.
- Participate in the interview and screening process to select candidates who are a good fit for the job and company culture.
- Handle recruitment procedures like issuing offer letters, probation contracts, and supporting new employee onboarding to ensure a smooth and professional process.
- Collaborate with department heads to plan and manage the recruitment budget, ensuring cost-effective hiring.
- Plan for talent succession to ensure long-term company growth and stability.
- Support employer branding development to attract and retain the right talent for the company.
- Develop and refine recruitment policies, processes, and forms to improve management and evaluation efficiency.
2. Internal Communications:
- Support the design and implementation of communication strategies and initiatives.
- Brainstorm and assist in organizing internal events such as monthly staff breaks, company trips, Union events, etc.
3. Additional Tasks:
- Prepare periodic and ad-hoc reports as required.
- Assist with related activities and perform other tasks assigned by line manager.
Work Location: IDOPlex, TT16, Tam Dao, Ward 15, District 10, Ho Chi Minh City.
Working Hours: Monday to Saturday (8:30 AM - 5:30 PM); two Saturdays off per month.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years related experience with mass recruitment (Sales position) is a plus
- Hiring and recruiting skills
- Interviewing and communication skills
- Experience with applicant tracking systems
- Strong organizational and time management skills
- Attention to detail and ability to multitask
- Knowledge of labor laws and regulations
- Experience in the trading and distribution industry is a plus
- Bachelor's degree in Human Resources or related field
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dịch vụ Logisitcs Bảo Vận thành lập từ 2016, tập trung vào lĩnh vực cung cấp dịch vụ Logisitcs (3PL) với các dịch vụ cơ bản gồm vận tải, kho vận, phân phối, dịch vụ hải quan, dịch vụ chuyển phát, giao nhận quốc tế, các dịch vụ gia tăng liên quan.
Thế mạnh công ty tập trung phát triển hệ thống xe vận tải nhiều chủng loại, chất lượng tốt; hệ thống các kho vận, kho phân phối tại các trung tâm lớn Hà Nội, Hồ Chí Minh; các đội nghiệp vụ thông quan, phục vụ hàng hóa tại các cửa khẩu sân bay, cảng biển và cửa khẩu đường bộ. Đến 2018, Công ty có trên 35 phương tiện vận tải, hệ thống các kho phân phối trên 19,000 m2; các trung tâm phục vụ hàng hóa tại ga Nội Bài, cảng Hải Phòng, Cát Lái và các cửa khẩu.