- Ensure quality of customer experience:
- Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement;
- Collates and evaluates Shop's feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shop satisfaction and Ninja Van’s service offering;
- Monitor shop satisfaction and service quality throughout shop journey;
- Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle;
- Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
- Team management & Capacity development:
- Maintain capacity monitoring for CSM agents;
- Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI;
- Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests;
- Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis;
- Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development .....
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
- Bachelor’s degree in business or related field
- Hands-on experience with managing clients and teams
- Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
- Strong written, verbal, and presentation skill
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Annual company trip
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
Được thành lập vào năm 2009, Silk Path Hotels & Resorts sở hữu và quản lý một chuỗi các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tại các thành phố lớn trên khắp Việt Nam. Phương châm hoạt động của chúng tôi là kết nối du khách từ mọi nơi trên Thế giới với nền văn hoá sống động của Việt Nam, cũng như cảm nhận được sự thân thuộc như chính ngôi nhà của mình thông qua những trải nghiệm du lịch khách sạn độc đáo.
Năm 2009, Silk Path Hotel Hanoi khai trương trở thành khách sạn 4* chuẩn quốc tế đầu tiên trong lòng trung tâm Thủ đô.
Năm 2015, một Silk Path Boutique Hanoi thanh lịch và cổ điển được ra mắt như một ốc đảo yên bình bên hồ Gươm thơ mộng.
Silk Path Grand Sapa Resort & Spa khai trương năm 2017 là tác phẩm đầu tiên trong bộ sưu tập khách sạn & khu nghỉ dưỡng đẳng cấp 5* của tập đoàn.
Review Silk Path Hotel & Resorts
Trải nghiệm tốt
Tốt
Môi trường làm việc tốt đẹp