Mô tả công việc
・Managing and handling day-to-day accounts and related tasks across all outlets, including recording of receipts, cash flow discrepancies and item returns
・Ensuring payments to suppliers are made on time
・Monthly profit and loss report and analysis
・Quarterly account closing and submission to accounting firm
・Liaising with local and overseas vendors in arranging a smooth delivery process.
・Ordering of shop supplies and following up with suppliers regarding any quality issues.
・Coordinate vendors to ensure that shop repairs and maintenances are done on a timely basis.
・Coordinating of new shop openings with various suppliers and departments.
Yêu cầu công việc
Gender:Any
Age:25~ 40 years old
Education level:University
Must
・Can join overseas training in Malaysia andSingapore for 2~3 months.
・Chief accountant certification
・Degree in Accountancy/Business studies
・Good Japanese (JLPT N3~N2) OR Good English speaking
・+3 years of experience as accountant
・Proficient in Google Sheets
・Good interpersonal and communication skills.
・Independent and responsible in work.
・Able to handle full set accounts
■Working time
Mon-Sat:10:00 ~ 19:00
※Fixed off on Wednesdays
※It's shift working including Saturday.
Quyền lợi được hưởng
■Working conditions/Benefits :
・Only start up member will be able to join overseas training in Malaysia and Indonesia for 2~3 months.
・Full social insurances
・Overtime pay (if have)
・Parking fee
■Salary:
1. Japanese Chief Accountant: $1000 ~$1500 (depend on Japanese skill)
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tư Vấn Vinata có tên giao dịch Vinatasc Co.,Ltd, tên quốc tế Vinata Consultant Service Company Limited và tên đăng ký là Công Ty TNHH Dịch Vụ Tư Vấn Vinata, đang hoạt động trong lĩnh vực Tư vấn, môi giới, đấu giá bất động sản, đấu giá quyền sử dụng đất.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia đóng BHXH theo quy định hiện hành của Nhà nước, được nghỉ các ngày lễ, tết theo đúng quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Một chuyến đi du lịch trong năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động:12/10/2021
Mission
- Xác định các thị trường tiềm năng cùng những biến động thị trường; đồng thời luôn cập nhật các tình hình của đối thủ và các sản phẩm mới.
- Xây dựng các kế hoạch, chiến lược phục vụ mục tiêu phát triển và đạt được kết quả kinh doanh doanh nghiệp đặt ra