RESPONSIBILITIES
• Co-ordinate with related Departments to follow up admin task order up to final to make sure all done appropriately.
• Assist paper works in getting new Sales & Distribution license.
• Screen and direct phone calls and distribute correspondence.
• Handle CRM-related data.
• Manage and tracking all sales contracts/ promotion term/ POSM if any.
• Manage databases and filing systems.
• Prepare weekly/monthly sales reports as requirement.
• Complete the Ad-hoc tasks as requested by the Line Manager.
PERSONAL SPECS
• Bachelor’s degree of English/ Business Administration or in a related field.
• Have working experience in related role as Sales Assistant/ Business Assistant.
• Prefer experience in FMCG/ Trading/ Distribution.
• Excellent verbal and written communication skills in English and Vietnamese.
• Proficiency in using Microsoft Office (Word, Excel, and Power point).
• High sense of responsibility, detail-oriented, customer-oriented and enthusiasm.
• Ability to work independently, prioritize tasks and to take initiative.
Công ty TNHH Đông Được Trường Giang chuyên kinh doanh các loại nguyên dược liệu thô và dược liệu thái phiến với nhiều quy cách đóng gói khác nhau. Với tiêu chí chất lượng áp dụng theo Dược Điển Việt Nam, Dược Điển Trung Quốc làm tiêu chuẩn cho sản phẩm với giá cả cạnh tranh và ổn định. Toàn bộ nguồn hàng của công ty được nhập khẩu trực tiếp từ các đơn vị đầu nguồn chuyên nuôi trồng, cung cấp và xuất khẩu hàng đầu TQ với các loại dược liệu có giấy chứng nhận xuất xứ (CO), CA, chứng nhận chất lượng (CQ), phiếu kiểm nghiệm (COA) đầy đủ.