Mô tả công việc
- Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
- Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
- Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
- Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
- Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
- Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
- Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
- Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
- End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
- Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
- Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
- Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Annual leave: 12 days
- Competitive salary and bonus packages based on work results
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
- Good communication and guest handling skills
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Đức Minh là nhà sản xuất dẫn đầu Việt Nam trong ngành sản xuất Silicate – thủy tinh lỏng. Silicate – thủy tinh lỏng được sản xuất bởi hỗn hợp phối trộn theo tỷ lệ linh hoạt các hóa chất Natri carbonate (soda) hoặc Kali Carbonate với cát nấu ở nhiệt độ cao. Việc điều chỉnh tỷ lệ giữa cát với soda và Kali Carbonate sẽ tạo ra hàng loạt các dải sản phẩm silicate – thủy tinh lỏng khác nhau, đáp ứng được nhu cầu của nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Sản phẩm Silicate – thủy tinh lỏng mà công ty chúng tôi đang sản xuất có sẵn ở dạng lỏng, dạng bột và dạng cục.
Được thành lập năm 2005, chúng tôi xây dựng nhà máy đầu tiên tại Khu công nghiệp Khai Quang, thành phố Vĩnh Yên, tỉnh Vĩnh Phúc, Việt Nam cùng năm và khởi công nhà máy thứ 2 tại Khu công nghiệp Mỹ Phước 3, huyện Bến Cát, Bình Dương vào năm 2007. Hiện nay, chúng tôi là nhà máy sản xuất Silicate – thủy tinh lỏng lớn nhất Việt Nam với sản lượng 150.000 tấn/năm.
Công ty TNHH Đức Minh cũng đang áp dụng công nghệ sản xuất Silicate – thủy tinh lỏng hiện đại nhất Việt Nam nên chất lượng sản phẩm của chúng tôi luôn dẫn đầu thị trường và đang xuất khẩu tốt đến các thị trường khó tính trên thế giới.