Việc làm EL TOP

Cập nhật 23/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH EL TOP
PG Leader
EL TOP
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Purpose: With ambitious marketing goals and a desire to expand the product range and enhance existing product maintenance to reach a growing audience, this position will be responsible for the overall management of the company's brand activation programs.

  1. Manage the program's approved budget:
  • Taking responsibility for the marketing/ Sales activation budget and designing annual campaigns with the sales and marketing teams

  • Oversee the creation, implementation, and evaluation of innovative, engaging activation programs intended to increase brand awareness, trial, and sales.

  • Review performance, ROI and tracking of campaigns and apply learnings for future initiatives

2. Manage the program's approved budget

  • Effectively manage PG team activities in stores/ Super market

  • Support recruit teammate, PG to run activation program

  • Cooperate and negotiate with partners to achieve the strongest execution possible

  • Act as the connection between Sales and Marketing

  • Build and maintain a calendar of brand activation events for the team

3. Conduct reporting and analysis of each campaigns

  • Follow up the KPIs to analyze the effectiveness of each project.

  • Always keep previous campaigns in mind when planning new events to avoid repeating past mistakes.

  • Conduct market reports and work performance as required by managers.

4. Develop an activation strategy that aligns with company goals

  • Making Annual plan aligns with business goals
  • Educate consumers about the product
  • Work with agencies to provide best-in-class creative in compliance with guidelines,
  • Regulate and coordinate with agencies to implement activation, sampling, and roadshow programs
  • Summarize assessments, and recommendations, and select solutions/quotes given by partners/suppliers to the company's requirements.

Yêu Cầu Công Việc

  • Have 5 - 7 years of experience in the field of Promotion, Sampling Marketing or activation program in the Foods goods, FMCG, F&B.
  • Experience using data to analyze campaign performance. Strong understanding of data analysis and reporting tools.
  • Communication skills to interact effectively with multiple stakeholders such as marketing, sales, and other departments.
  • Creativity: Gifts, Promotional Promotion Scheme, How to implement promotional activities.
  • Coordination and execution skills, communication skills, problem-solving skills, teamwork skills
  • Advise, and monitor the planning and implementation of business plans. 
  • Travel frequently for activations
  • Self-motivation

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
CJ Building, 6 Lê Thánh Tôn

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
236/43/9 Điện Biên Phủ - Phường 17 - Quận Bình Thạnh

ELPIS Clothing là thương hiệu thời trang Việt Nam dành riêng cho khách hàng nữ, đặc biệt trong khoảng từ 22 đến 35 tuổi, vô cùng yêu thích và ưa chuộng. Được thiết kế riêng bởi NTK Lucie với thế mạnh là những kỹ thuật nhấn nhá, cắt cúp mang phong cách riêng biệt, cùng sự tỉ mỉ trong tất cả các khâu sản xuất. Sản phẩm của ELPIS Clothing hướng đến sự đơn giản nhưng độc đáo và đẹp mắt, phù hợp với hình ảnh những cô gái Việt Nam hiện nay.

Bạn làm việc tại EL TOP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo EL TOP

EL TOP

Click để đánh giá