Việc làm TNT Express

Cập nhật 09/12/2024 16:38
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH FEDEX EXPRESS VIỆT NAM
Operations Manager (Based in Hanoi)
TNT Express 3.7★
6 đánh giá 9 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
On Road; Handling; Dispatch; Service Assurance; Network Control; Transport Scheduling; Customer Service; Contract Management/ Sourcing; Domestic Special Services; Weight & Balance; Commercial Airline Management; Spot Management; Lift; Hub Control Centre; Clearance & Brokerage Operations; Clearance Admin Inbound/ Outbound; Export Controls; Customer Services; Dangerous Goods; Cross-border Linehaul; Vendor Management; Admin & Support; Weight & Balance (Ramp Operations); Pick Up & Delivery; Domestic Hub Operations; Linehaul Operations; Road Linehaul (Transport Scheduling, Fleet Management); GSP Management (Domestic); Property & Facilities; Quality Management; Contingency Planning; Vehicle & Equipment Maintenance; Return to Work

Education: Bachelor’s degree or equivalent, in any discipline

Experience: Five (5) years of relevant work experience

FedEx was built on a philosophy that puts people first, one we take seriously. We are an equal opportunity/affirmative action employer and we are committed to a diverse, equitable, and inclusive workforce in which we enforce fair treatment, and provide growth opportunities for everyone.

All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, color, national origin, genetics, religion, gender, marital status, pregnancy (including childbirth or a related medical condition), physical or mental disability, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.

Our Company

FedEx is one of the world's largest express transportation companies and has consistently been selected as one of the top 10 World’s Most Admired Companies by "Fortune" magazine. Every day FedEx delivers for its customers with transportation and business solutions, serving more than 220 countries and territories around the globe. We can serve this global network due to our outstanding team of FedEx team members, who are tasked with making every FedEx experience outstanding.

Our Philosophy

The People-Service-Profit philosophy (P-S-P) describes the principles that govern every FedEx decision, policy, or activity. FedEx takes care of our people; they, in turn, deliver the impeccable service demanded by our customers, who reward us with the profitability necessary to secure our future. The essential element in making the People-Service-Profit philosophy such a positive force for the company is where we close the circle, and return these profits back into the business, and invest back in our people. Our success in the industry is attributed to our people. Through our P-S-P philosophy, we have a work environment that encourages team members to be innovative in delivering the highest possible quality of service to our customers. We care for their well-being, and value their contributions to the company.

Our Culture

Our culture is important for many reasons, and we intentionally bring it to life through our behaviors, actions, and activities in every part of the world. The FedEx culture and values have been a cornerstone of our success and growth since we began in the early 1970’s. While other companies can copy our systems, infrastructure, and processes, our culture makes us unique and is often a differentiating factor as we compete and grow in today’s global marketplace.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
39B đường Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

TNT Express Việt Nam là một liên doanh được thành lập từ năm 1997, thời gian qua, TNT Việt Nam không ngừng lớn mạnh và hiện có mặt tại 12 tỉnh thành trong cả nước, với 5 loại hình dịch vụ chủ yếu.

Năm 1999, TNT Việt Nam trở thành công ty chuyển phát nhanh đầu tiên tại Việt Nam nhận được chứng chỉ ISO 9002 dành cho hệ thống quản lý chất lượng. Tháng giêng năm 2002, công ty nhận được Chứng chỉ IiP – Nhà đầu tư vào nhân lực. Tháng 12 năm 2003 TNT Việt Nam được trao Chứng nhận Quốc tế về An toàn Vận chuyển TAPA. Công ty cũng đã vinh dự hoàn thành thắng lợi nhiệm vụ chuyển phát nhanh và kho vận tại SEA Games 22 với tư cách nhà cung cấp dịch vụ chính thức của Ban Tổ chức SEA Games.


Review TNT Express

3.7
6 review

26/01/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Môi trường tốt(GL)

07/01/2017
Nhân viên vận hành tại Hồ Chí Minh

Tôi đã tìm ra nghề nghiệp tương lai của mình

19/10/2023
Marketing Executive tại Hồ Chí Minh

Môi trường chuyên nghiệp. Công ty toàn cầu Văn hóa tuyệt vời

Những nghề phổ biến tại TNT Express

Bạn làm việc tại TNT Express? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TNT Express

TNT Express

Click để đánh giá