Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
Cuộc hành trình của Pho Tue SoftWare bắt đầu vào năm 2023 là một công ty chuyên cung cấp các giải pháp phần mềm, lập trình website và mua bán sản phẩm code qua thương mại điện tử. Công ty được thành lập vào năm 2023 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Tại Pho Tue SoftWare, chúng tôi đang thực hiện sứ mệnh kết hợp dịch vụ cá nhân của các nhà cung cấp CNTT địa phương với sức mạnh của mạng lưới quốc gia. Chúng tôi tin rằng điều đó đơn giản hơn bạn tưởng. Văn phòng của chúng tôi cung cấp các dịch vụ CNTT mà khách hàng yêu thích từ các thành viên nhóm địa phương có kinh nghiệm cao.
Mạng lưới đội ngũ của chúng tôi cho phép chúng tôi cung cấp các dịch vụ tốt nhất như vCIO chuyên dụng, dịch vụ tư vấn tuân thủ và bảo mật chuyên biệt, hỗ trợ 24/7, v.v.
Trụ sở chính: 128 Đường Bình Mỹ, xã Bình Mỹ, huyện Củ Chi, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Văn phòng làm việc Tp. Hồ Chí Minh: Tầng 20-24, Viettel Complex Tower. Số 285 Đường Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, TP. HCM
Văn phòng làm việc tại Khu vực Bình Thạnh & Tp. Thủ Đức: Tòa nhà The Landmark 81, 720A Đ. Điện Biên Phủ, Vinhomes Tân Cảng, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh
Văn Phòng đại diện chính tại Hà Nội: Toà nhà Diamond Flower Tower, 48 Đ. Lê Văn Lương, Nhân Chính, Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội
Văn phòng làm việc tại Khu Công Nghệ Cao Hoà Lạc: Khu Công Nghệ Cao Hòa Lạc,Khu Công nghệ cao, Km29, đường Láng - Hòa Lạc, Huyện Thạch Thất, Thành phố Hà Nội
Văn phòng làm việc Khu vực Nam Thăng Long: Khu công nghiệp Nam Thăng Long , TTDL Nam Thăng Long, Phường Thuỵ Phương, Quận Từ Liêm, Thành phố Hà Nội
Văn phòng làm việc Khu vực Pháp Vân: TTDL Pháp Vân, Đường Pháp Vân, Phường Cầu Giẽ, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội
Văn phòng đại diện và làm việc Tại Đà Nẵng: Công viên Phần mềm, Số 02 Quang Trung, Phường Bạch Đằng, Quận Hải Châu, Thành phố Đà Nẵng
Số điện thoại liên hệ: 0865.920.041
Email: [email protected]