Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
ADELA là một trong những thương hiệu giáo dục hàng đầu trong lĩnh vực gia sư, là đơn vị tiên phong trong việc CHUYÊN NGHIỆP HÓA MÔ HÌNH GIA SƯ: chúng tôi thiết kế lộ trình học cá nhân hóa cho từng học viên, chú trọng xây dựng giáo trình độc quyền, đầu tư áp dụng công nghệ tiên tiến cùng đội ngũ gia sư chất lượng cao. ADELA đã, đang và sẽ cố gắng hết mình vì sứ mệnh hỗ trợ 1.000.000 học sinh Việt Nam vươn tầm tri thức.
Triết lý giáo dục mà ADELA theo đuổi là tôn trọng sự khác biệt của mỗi học sinh. Vì vậy, ADELA đã dành nhiều tâm huyết thiết kế CHƯƠNG TRÌNH & LỘ TRÌNH HỌC TẬP CÁ NHÂN HÓA cho từng học viên theo học. Đây là giải pháp tối ưu giúp mỗi học viên khắc phục nhược đi, phát huy điểm mạnh, tận dụng thời gian và bứt phá thành tích sớm nhất. (Lủng củng)
Review Giáo Dục Phương Anh Việt Nam (ADELA EDUCATION)
Lên mạng thì lúc nào cũng lời hay ý đẹp, xây dựng hình ảnh ông chủ tốt bụng, tâm huyết, đằng sau thì giữ lương nhân viên đến 2,3 tháng khi các nhân viên lập hội đến tận cửa văn phòng(Fb)