Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- A Live Chat Agent will play a crucial role in providing exceptional customer support and assistance through chat-based interactions. Your excellent communication skills, problem-solving abilities, and commitment to delivering outstanding service will be key in ensuring a positive experience for our customers.
- Engage with customers via chat to provide information, answer inquiries, and resolve issues promptly and professionally.
- Liaising between guests and partners to resolve issues of light complexity via live chat and messaging on various topics such as address changes, name changes, bank account changes, and complaint handling....
- Providing accurate, valid, and complete information by using the appropriate tools, methods, and processes.
- Reporting serious cases or inconsistent situations immediately.
- Ensuring a high level of customer service and creating a positive guest experience.
- Proactively updating information and knowledge about customer service.
- Provide feedback on common customer issues or suggestions for process improvement and report technical issues as needed.
Yêu Cầu Công Việc
Key requirements
- Customer service industry experience: tourism, hotel reception staff, call center/helpdesk, restaurant service, other direct customer service experience, heavy emphasis on tourists/foreigners
- Customer centric mindset
- Ability to talk and have the personality that is energetic and not overly shy
- Able to communicate clearly
- Basic English a plus
- Basic German a plus
- General knowledge: person should know where Germany is on the map, other general knowledge about the world (we can do some testing)
Additional requirements
- Good typing speed in Vietnamese (>40 WPM)
- Perfect writting in Vietnamese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Với hơn chục năm kinh nghiệm làm việc với đối tác Nhật Bản, Công ty Gishi Việt Nam chính thức mở rộng sang lĩnh vực kinh doanh mỹ phẩm, mang thương hiệu riêng "made in Japan" từ năm 2022.
Mục tiêu của Gishi là sẽ mở rộng Mạng lưới Đại lý ra Toàn quốc sau 2 năm, trước mắt là 10 thị trường trọng điểm bao gồm: Hà Nội, Hải Phòng, Quảng Ninh, Nghệ An, Đà Nẵng, Gia Lai, Sài Gòn, Bình Dương, Đồng Nai và Cần Thơ. Để hiện thực hoá mục tiêu trên, Công ty cần tuyển các nhân sự trẻ, tài năng và nhiệt huyết cho các vị trí thuộc Phòng Marketing, Kinh doanh, Chăm sóc Khách hàng, Hành chính Nhân sự và Kế toán.
Ngoài mức đãi ngộ cạnh tranh, ứng viên sẽ có cơ hội thăng tiến rộng mở khi Công ty mở rộng dần mạng lưới phân phối ra Toàn quốc. Chúng tôi đánh giá cao các ứng viên làm việc nhiệt huyết và sẵn sàng gắn bó, để cùng Gishi đi tới thành công.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ phép, du lịch
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 07/12/2021
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng