Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Help Desk in Lab plays a critical role in ensuring positive customer experiences by providing support, handle, and assistance to Customer – Clinic & Hospitals (C&H) for Laboratory Inquires and complaints.
1. Communication:
- Interact with External Customers (Clinic and Hospital) and Internal Department (Sales, Sales Ops) via phone - Hotline, email to address inquiries, provide information and resolve Laboratory issues in a timely and professional manner
2. Customer Support:
- Assist Customers with Product Information: Provide the Information/caution of Test, Test Value and appropriate guidance relating to procedures
- Handle Laboratory complaints: Work with various stakeholders (Lab, BO, CS, Sales) to investigate, identify the root causes, find appropriate solution and prevention
- Perform additional assigned tasks as needed
3. Documentation/Reporting:
- Maintain accurate records of customer interactions, inquiries and resolutions and follow up to ensure customer satisfaction
- Continuously evaluate and identify opportunities to contribute for the process improvements that positively impact our customers
- Point out Customer Demand, Service Gap level between Diag & Market
Yêu Cầu Công Việc
- Technical Proficiency (can understand laboratory procedures, equipment, and protocols) - Background as Lab Technician is an advantage
- Attention to detail
- Communication skills
- Problem-Solving
- Good Time Management
- Customer Service Orientation
- Teamwork and Collaboration
- Language: Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)
- Ability to work under pressure
- Available to work shifts, which may include work during evenings, weekends, and public holidays
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 12 Tr - 20 Tr VND
Goldmark Oakham đã có 75 năm phát triển thương hiệu thành công tại nhiều quốc gia trên thế giới và được giới mộ điệu toàn cầu vô cùng yêu mến. COO Lê Mỹ Nhàn là người đưa tập đoàn Goldmark Oakham - thương hiệu trang sức và chế tác kim cương uy tín nhất trên thế giới đến Việt Nam.
Trong bối cảnh sản lượng kim cương trên thế giới đang dần cạn kiệt, việc sở hữu một viên kim cương hoặc một bộ trang sức kim cương độc đáo, có độ tinh khiết cao của nhà Goldmark Oakham là bước đầu tư vô cùng thông minh mà giới thượng lưu Việt đang hướng tới. Hiện nay bên cạnh kim cương trắng trong suốt, giới thượng lưu Việt còn vô cùng ấn tượng với bộ sưu tập kim cương linh hồn quý hiếm, đa màu sắc của Goldmark Oakham. Bước đi này được xem là "tư duy đón đầu của những người giàu", bởi lẽ khi kim cương càng sở hữu màu sắc hấp dẫn thì giá trị sẽ được nâng lên một tầm cao mới. Với độ quý hiếm mà kim cương Goldmark đang sở hữu, nhà đầu tư hoàn toàn có thể chạm tay đến những vùng đất lợi nhuận vô cùng "màu mỡ".
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan, du lịch cùng công ty hàng năm..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 08/08/2022
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng