Việc làm Groove

Cập nhật 14/08/2024 12:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Groove Technology Việt Nam
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
Groove 4.6★
21 đánh giá 14 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 18 Tòa nhà Havana Tower, 132 Hàm Nghi, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Groove Technology là nhà cung cấp phần mềm tiên tiến chuyên về Hậu cần và Thương mại điện tử cũng như các hệ thống phần mềm tùy chỉnh. Chúng tôi tìm cách thu hút và giữ chân những nhân viên thông minh và có năng lực nhất trong và xung quanh Thành phố Hồ Chí Minh để có thể cung cấp dịch vụ ở mức cao nhất cho khách hàng từ Hồng Kông, Úc và Châu Âu.

Chính sách bảo hiểm

  •  đóng bảo hiểm đầy đủ
  • Bảo hiểm tư nhân cao cấp và Bảo hiểm tai nạn 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Các hoạt động chăm sóc sức khỏe (như yoga, cầu lông)
  • Du lịch công ty,
  • Tiệc cuối năm,
  • Tiệc bia thường xuyên

Lịch sử thành lập

  • 2016: Thành lập Công ty TNHH Groove Technology Việt Nam

Mission

Chúng tôi là một công ty năng động, định hướng quy trình, tập trung vào việc cung cấp chất lượng cao và cải tiến liên tục. Chúng tôi đang tìm kiếm những chuyên gia có tư tưởng cởi mở, sáng tạo, chủ động, có khả năng suy nghĩ sáng tạo và thoải mái chia sẻ ý tưởng của mình.


Review Groove

4.6
21 review

28/04/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Anh em đồng nghiệp thân thiện, dễ gần(IT)

28/04/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Công ty view đẹp xịn xò, bộ phận HR hỗ trợ nhiệt tình, chu đáo(IT)

28/04/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Sếp tốt, bộ phận HR luôn hỗ trợ nhiệt tình mỗi khi có việc cần(IT)

Những nghề phổ biến tại Groove

Bạn làm việc tại Groove? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Groove

Groove

Click để đánh giá