Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Support VA team in communicating with the brand and internal team
Making the quotation and following their inquiries
Update customer information; take care of current and potential brands
Co-ordinate with the accounting team to track status of the contract
Delivery and payment. Handle issues related to brands
Follow status and prepare document related to commercial department to make sure in line with timeline
Monitoring and controlling goods stock for Commercial Department
Check the purchasing price on the invoice to match with price in the order form and system
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor or higher Degree in Business
At least 1 - 2 years of working as a sales admin of a corporation
Ability to communicate well, good presentation, fluent in English
Good Microsoft Office (good Excel is required)
Be knowledgeable about accounting is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Tnhh Hantex Group mã số doanh nghiệp 3901307698 địa chỉ trụ sở Lô B13.3, đường N11, KCN Thành Thành Công, Phường An Hòa, Thị xã Trảng Bàng, Tỉnh Tây Ninh
Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, sơ yếu lý lịch, bản photo giấy khám sức khỏe, hộ khẩu, CMND, bằng cấp có liên quan và 1 ảnh (3x4), ghi thông tin: Họ tên, ngày tháng năm sinh, nơi sinh, trình độ … mặt sau ảnh.