Mô tả công việc
Assisting in Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Assists with generating and providing accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
• Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data.
• Assures sanitation compliance.
• Assists Executive Chef in all aspects of purchasing (e.g., Food, Beverage and Controllable) to ensure quality and profitability.
• Orders all food and beverage based on business needs.
• Assists Executive Chef in maintaining/lower budgeted food/controllable costs.
• Assists in enforcing first in/first out inventory rotation for all storeroom products.
• Maintains sanitation and safety standards as specified in the brand guidelines.
• Ensures that proper safeguards are in effect for the security of the food and beverage storeroom assets.
• Enforces item use-up with storeroom personnel and kitchen management to keep inventory at lowest level possible levels.
• Communicates with kitchen, restaurant management and vendors to ensure timing of deliveries satisfies advanced food production needs.
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered.
• Uses existing computer programs to perform daily and period end food and beverage costs.
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Completes administrative tasks on a timely basis (e.g., C-7s, menu costing, general office duties).
• Completes period end inventory according to Food and Beverage and Accounting standard operation procedures.
• Calculates figures for food and beverage inventory.
• Ensures that price and product availability issues are communicated as needed to the F & B Director and Executive Chef.
• Assists in receiving and inspecting all deliveries.
• Maintains an accurate controllable log and beverage perpetual.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
• Uses relevant information and individual judgment to determine whether events or processes comply with laws, regulations, or standards.
• Keeps up-to-date technically and applying new knowledge to your job.
Quyền lợi được hưởng
• Annual Leaves
• Working 5 days per week - off 2 days per week
• Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance
• 24/24 accident insurance
• Join in hotel activities
• Training opportunities for career development
Yêu cầu công việc
• Graduated college/university in accounting
• Be interested in hospitality industry
• Good English communication is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH HÓA CHẤT HÙNG XƯƠNG chính thức thành lập tháng 11 năm 2001. Đến nay, sau gần 20 năm kinh nghiệm, Cty TNHH HÓA CHẤT HÙNG XƯƠNG là 1 trong những Doanh nghiệp uy tín, đi đầu trong lĩnh vực kinh doanh hóa chất phục vụ cho ngành công nghiệp dệt nhuộm với sản lượng đạt 30.000 tấn/ năm.
Với trang thiết bị tiên tiến, đội ngũ chuyên gia kỹ thuật năng động, nhiệt huyết, trình độ kỹ thuật chuyên nghiệp và hệ thống quản lý theo tiêu chuẩn ISO 9001:
2015, Công ty HÓA CHẤT HÙNG XƯƠNG hiện đang là một trong những doanh nghiệp Việt nam có quy mô nhất, chuyên sản xuất và kinh doanh các sản phẩm
trong các ngành Dệt Nhuộm, In Bông,Giặt Wash, Hồ Sợi, Xử Lý Nước Thải…Đặc biệt, công ty có khả năng nghiên cứu, thiết kế và sản xuất các loại sản phẩm hóa chất chuyên dụng theo nhu cầu của khách hàng.
Trước nhu cầu ngày càng cao của khách hàng, thị trường yêu cầu cung cấp những sản phẩm an toàn, môi trường bền vững, phục vụ cho việc xuất khẩu hàng hóa đạt các tiêu chuẩn quốc tế, công ty TNHH HÓA CHẤT HÙNG XƯƠNG là công ty đầu tiên tại Việt Nam thực hiện đăng ký áp dụng hệ thống tiêu chuẩn Bluesign Bắt đầu từ năm 2017 Công ty Hùng Xương triển khai áp dụng hệ thống với những quy trình, tiêu chuẩn vô cùng nghiêm ngặt, cùng các đợt tư vấn, kiểm tra giám sát chặt chẽ của các chuyên gia Bluesign .Và Sau 2 năm nỗ lực, công ty đã hoàn thành toàn bộ các hạng mục , các yêu cầu của hệ thống tiêu chuẩn Bluesign.
Tháng 12 năm 2018 Tổ chức Bluesign Quốc tế đã chính thức chứng nhận Cty Hóa Chất Hùng Xương trở thành thành viên Hệ thống Bluesign. Và tiếp theo hàng loạt sản phẩm của Hùng Xương được chứng nhận đạt tiêu chuẩn Bluesign.