Việc làm Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Cập nhật 23/11/2024 19:18
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh
Payroll Assistant
Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

COMPANY OVERVIEW

Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.

We are looking for the candidate for Payroll Assistant, located in Ho Chi Minh, Vietnam.

ACCOUNTABILITIES

1. Finance

  • Be responsible for setting individual financial targets
  • Follow up the progress of targets and adjust to working plans if needed

2. Customer Service

  • Build and maintain relationships with people in charge of clients and provide quality service
  • Deliver services Service Level Agreement with clients or in Project KPIs, regarding Punctuality, Process Compliance and Accuracy

3. Process HR Outsourcing

  • Support processing payroll and benefit administration for Clients
  • Support monthly payroll statements, and related quarterly and year-end reports exactly and in a timely manner under supervision
  • Support to calculate, declare monthly & quarterly PIT. Support PIT finalization
  • Perform other administrative duties as assigned

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from University (preferably Human Resources, Business Administration, Economics, Law). Special cases will be approved by the line manager
  • At least 1 year of human resources experience, preferably in C&B
  • Relevant certifications relating to other areas in HR management is nice to have
  • Knowledge of Personal Income Tax, Labor Code & Insurance Law
  • Growth Mindset: demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development
  • One-Team Mindset: prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively
  • Professionalism, strong work ethic.
  • Well-organized, ability to do multi-tasks and result oriented.
  • Supportive and having a strong customer service minded.
  • Be proficient in English.
  • Be proficient in MS office.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Star Building, 33Ter-33Bis Mạc Đĩnh Chi, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh
Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Tòa nhà 25T2 Nguyễn Thị Thập, Trung Hòa, Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

Hoàn Mỹ là công ty chuyên cung cấp dịch vụ làm sạch, dịch vụ tòa nhà văn phòng và khách sạn do Tập đoàn Hoàn Mỹ thành lập từ năm 1997. Danh tiếng của công ty gắn liền với nhiều tòa nhà hạng A như tòa tháp Landmark 72, Sun Red River, Melia Lý Thường Kiệt, BIDV tower, HDbank Minh Khai, Republic Plaza Cộng Hòa…

Những nghề phổ biến tại Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Bạn làm việc tại Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Hoàn Mỹ - Hồ Chí Minh

Click để đánh giá