Việc làm Hyosung Việt Nam

Cập nhật 21/09/2024 08:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam
Quality Assurance (Junior/Middle)
Hyosung Việt Nam
3.7
12 đánh giá 61 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 18
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 18
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1.Quality Monitoring and Evaluation:
Monitor and evaluate customer interactions ( emails, chat, etc.) to ensure adherence to quality standards.
Assess communication for accuracy, professionalism, and compliance with company policies and standard
Identify training or coaching needs and opportunities for process improvements based on evaluation results.
Ensure all customer interactions comply with relevant regulations and company policies.
Maintain accurate and up-to-date records of quality assessments and feedback provided.
2. Reporting and Feedback:
Provide detailed feedback to Customer Success team members on their performance throughout QA score
Prepare and present regular quality reports to management, highlighting trends, insights, and areas for improvement.
3. Process Improvement:
Collaborate with the Customer Success Manager to develop and implement quality improvement initiatives and CS workflow (if any)
Work with cross-functional teams to enhance processes and tools that support customer interactions.
Conduct root cause analysis for identified quality issues and recommend corrective actions.
4. Training and Coaching:
Create and update training materials, including manuals, guidelines, and best practice documents.
Support to coach team members to ensure consistent quality in customer interactions and product knowledgeYou Have...
Bachelor's degree preferred (Bachelor of Management of Quality, Business Administration, Economics...)
3+ years of Customer Success Agents experience with 1+ year of QA experience or 1+ years experience of Customer Success Leader/Supervisor
English: Advanced level
Implementation of corrective action programs experience
Strong computer skills including Microsoft Office, QA applications, and databases
Knowledge of tools, concepts, and methodologies of QA
Solid knowledge in effective usage of data analysis tools and statistical analysis
Plus points
Quality inspection or auditing experience
Product or industry-related experienceWe offer
Salary range: Negotiate
Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Lunch meal + Parking fees provided.
Annual performance bonus & 13th - month salary: up to 3-month salary (based on your devotion and business efficiency)
Holiday bonus & Company trip
Remote working days: 12 days per year
Annual leaves: 12 days per year
Treatment: annual health check-up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company's policy
Why you'll love working here
Learn product-thinking and customer-centric mindset.
Collaborative and supportive environment
Young and passionate colleagues
Professional and creative office view
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Join a dynamic team to design and develop high-performance E-commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Flexible working time:
Morning: 8:00 am -12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
Afternoon: 1:00 pm - 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam
Hyosung Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường N2, KCN Nhơn Trạch 5, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch

Công ty TNHH Hyosung Việt Nam thuộc 100% vốn đầu tư của tập đoàn Hyosung Hàn Quốc, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007 với 3 nhà máy chuyên sản xuất các loại sơi vải mành – nguyên liệu làm lốp xe ô tô, sợi Spandex, sợi nylon, sợi thép và các loại sợi khác. Nhà máy Hyosung Việt Nam đang tọa lạc tại đường N2, KCN Nhơn Trạch 5 với tổng diện tích đầu tư là 68 ha và hơn 3.500 nhân viên. Hiện tại, Hyosung Việt Nam đã có sản lượng tại Việt Nam và trở thành thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về chất lượng cũng như sản lượng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cùng chế độ phúc lợi tốt cũng như các chương trình training trong và ngoài nước, Hyosung Việt Nam được đánh giá là một trong những môi trường tốt nhất cho sự phát triển năng lực tiềm ẩn của nhân viên. Tính đến tháng 4/2013, tổng mức vốn đầu tư của công ty đạt hơn 141 triệu USD, đồng thời doanh nghiệp này cũng đã tăng quy mô sản xuất từ 13.300 tấn sản phẩm/tháng lên 14.200 tấn sản phẩm/tháng.'

Chính sách bảo hiểm
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2007: Thành lập công ty

Mission:

Hyosung đẩy mạnh sự đổi mới chất lượng và phát triển các công nghệ mang tính độc quyền dựa trên niềm tin rằng“ Năng lực công nghệ chính là năng lực cạnh tranh” .

Những nghề phổ biến tại Hyosung Việt Nam

Bạn làm việc tại Hyosung Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hyosung Việt Nam

Hyosung Việt Nam

Click để đánh giá