Mô tả công việc
-
Ensure Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
-
Provide feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction
-
Remarks to improve their communication and overall quality performance
-
Train Agents on soft skills, call handling, and communication skills, new implementations, and process changes
-
Provide report and analysis on quality progress
-
Ensure contact reason categories are tagged correctly
-
Generation process and guidelines for Agents to adhere
-
Ensure recoveries are done
-
Attend calibration and meetings to ensure requirements are on par
-
Analyze the root cause of the issue and be able to design an action plan.
-
Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
-
Provide information to assist in the performance feedback and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
-
Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
-
Manage BPO performance to achieve KPIs
-
Other duties as assigned
Yêu cầu công việc
-
At least 6 months - 1 year experience in QA/QC position, knowledge of Contact Center/Telesales methodologies and operational principles is a plus
-
English skill: fluent, presentation
-
Advanced knowledge of MS products, particularly Excel
-
Excellent communication skills – Analytical, able to analyze data and draw insights.
-
High level of accuracy and attention to detail
Quyền lợi được hưởng
-
Salary: negotiation
-
Periodical bonus: twice/year
-
Position promotion, salary increase: once/year
-
13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
-
Insurances followed Vietnamese Labor Law
-
Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam thuộc 100% vốn đầu tư của tập đoàn Hyosung Hàn Quốc, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007 với 3 nhà máy chuyên sản xuất các loại sơi vải mành – nguyên liệu làm lốp xe ô tô, sợi Spandex, sợi nylon, sợi thép và các loại sợi khác. Nhà máy Hyosung Việt Nam đang tọa lạc tại đường N2, KCN Nhơn Trạch 5 với tổng diện tích đầu tư là 68 ha và hơn 3.500 nhân viên. Hiện tại, Hyosung Việt Nam đã có sản lượng tại Việt Nam và trở thành thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về chất lượng cũng như sản lượng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cùng chế độ phúc lợi tốt cũng như các chương trình training trong và ngoài nước, Hyosung Việt Nam được đánh giá là một trong những môi trường tốt nhất cho sự phát triển năng lực tiềm ẩn của nhân viên. Tính đến tháng 4/2013, tổng mức vốn đầu tư của công ty đạt hơn 141 triệu USD, đồng thời doanh nghiệp này cũng đã tăng quy mô sản xuất từ 13.300 tấn sản phẩm/tháng lên 14.200 tấn sản phẩm/tháng.'
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
2007: Thành lập công ty
Mission:
Hyosung đẩy mạnh sự đổi mới chất lượng và phát triển các công nghệ mang tính độc quyền dựa trên niềm tin rằng“ Năng lực công nghệ chính là năng lực cạnh tranh” .