Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Brand & Communication Strategies Management
- Lead comprehensive branding marketing strategies that align with the business objectives to enhance brand visibility, equity, and performance.
- Define brand positioning, identify target audiences and ensure brand consistency across marketing channels and communication platforms.
- Oversee creative project management, including video and photo shoots, graphic design, and content creation processes.
- Develop metrics to evaluate brand health and the effectiveness of branding and communication strategies and campaigns.
2. Creative and Content Management
- Work with team leads to ensure high quality of content delivery in compliance with brand guidelindes and brand strategies.
- Foster collaboration between the Creative and Content teams to produce cohesive and effective marketing materials.
- Develop processes and SLAs for content quality check while ensuring the timely delivery to the BUs.
3. Tool and Platform Implementation
- Oversee the selection, setup, and integration of tools and platforms that enhance team productivity and compliance with branding and communication standards.
- Ensure team members are trained on new tools and platforms and facilitate their adoption across the teams.
4. Performance Measurement and Reporting:
- Develop and track key performance indicators (KPIs) to measure the effectiveness of branding activities.
- Provide regular reports and insights to the Country Head of Marketing and senior management on campaign performance and brand health.
- Collaborate with the Business Strategy Department to develop and improve dashboards that provide relevant business intelligence for decision-making.
5. Team Management:
- Set clear performance goals, KPIs for the team, track day to day progress, and ensure accountability.
- Identify high performing talents and develop a succession planning for key roles.
- Promote a collaborative and high-performance culture within the team.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field; MBA or relevant advanced degree preferred.
- Proven 7+ experience in a senior marketing role, preferably with a focus on branding, communication and preferably, digital marketing.
- Excellent leadership, team management, and communication skills.
- Demonstrated ability to develop and execute comprehensive marketing strategies.
- Strong project management skills, with the ability to manage multiple projects and deadlines.
- Proficiency in English is an asset.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 50 Tr - 70 Tr VND
Hyperion là doanh nghiệp mới được thành lập hoạt động trong lĩnh vực nhập khẩu, phân phối, bán hàng và tiếp thị các dòng sản phẩm tiêu dùng nhanh. Mục tiêu của chúng tôi là phát triển một doanh nghiệp phát triển và thành công bền vững.
Tầm nhìn của chúng tôi là mang đến sự lựa chọn tốt hơn cho các sản phẩm tiêu dùng hàng ngày cho người dùng, qua đó góp phần nâng cao chất lượng sống.
Chúng tôi đang làm việc theo các nguyên tắc chất lượng cao để đại diện cho các thương hiệu tại Việt Nam và khu vực Đông Dương. Mạng lưới phân phối của chúng tôi được phủ sóng trên nhiều kênh, để đáp ứng thị hiếu của tầng lớp trung lưu mới nổi và đang phát triển tại một trong những thị trường hấp dẫn hàng đầu trên thế giới.
Mục tiêu của chúng tôi là trở thành đối tác cung ứng hàng hoá hàng đầu cho các nhà bán lẻ trên thị trường.