Mô tả công việc
HR affairs:
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews, process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Administration:
- Manage and operate media channels such as website, social media...organize conferences, meetings, internal and external events, Company activities and so on.
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation...
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee, cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences...
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms, welcome guests, security, public area hygene...
- Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu công việc
Graduated University (Bachelors);
Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
Good organizational and multi- tasking abilities;
Hard working, proactive and teamwork spirit;
Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
Age from 22- 30 years old;
Good interpersonal and communication skills;
Maintain good grooming and manner in working environment
Quyền lợi
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Salary can be negotiable
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual health check and teambuilding
- Other benefits will be discussed during the interview
- 13th month salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-31 22:45:02
Là nhà máy đầu tiên của Dentium tại Đông Nam Á, ICT Vina được trang bị cơ sở vật chất hiện đại, dây chuyền sản xuất tự động và hệ thống máy CNC và quy trình đóng gói vô trùng tiên tiến nhất thế giới. Dự kiến ITC Vina là nơi sản xuất, nghiên cứu và phát triển những sản phẩm công nghệ cao phục vụ nhu cầu y tế đặc thù trong lĩnh vực nha khoa như máy chụp cắt lớp CT, mát quét CAD/-CAM, máy tiện CAD/CAM. động cơ máy mài dùng trong nha khoa, trụ implant và ghế nha khoa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.