AnyMind's client (Healthcare Industry) is looking for a Marketing Assistant to support the Marketing Director and Marketing Department of their company in its primary and administrative duties. This work will be a critical factor for the smooth operation of the Marketing Department and the attainment of its goals, as well as for the long-term growth of the company.
- Undertaking daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities, including managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for meetings.
- Responsible of vendors/supplier management, follow up and implement various payment documentation, logistics arrangement, contract, database collecting and record for marketing department.
- Assist Marketing Director on assigned daily tasks and duties. Works closely and effectively with Marketing Director to keep her well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately.
- Consolidate the schedule of various plans, activities, deadline and generate the marketing department calendar to follow up, on-site support and report to Marketing Director.
- Responsible of merchandise, gimmicks, POSM, marketing collaterals, samples production, delivery, tracking and stock management.
- Bachelor’s degree in relevant fields.
- 3+ years of experience in similar position.
- Superb written and verbal communication skills.
- Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once.
- Flexible team player willing to do what it takes to get the job done; adaptable and enjoys a challenge.
- Strong report generation, data analysis and database record.
- Strong experience on marketing execution.
- Able to work independently or team-work.
- Able to work on field or business traveling if assigned.
- Good at English is advantage.
- Interest in healthcare industry is a plus.
- Salary range from 18,000,000 VND to 21,000,000 VND (depending on qualifications and capabilities)
- Bonus: 13th months’ salary
- 15 days paid leave and other benefits as per Vietnam laws and company’s regulation
Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.
Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành.
Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế.