Experience: At least 3 years of experience Sales B2B in one of the following industries:FMCG Industry: Key Account Manager or BD Manager of a digital agency, experience in providing digital/ marketing solutions to customersLoyalty Industry: experience in jobs linked to system connection, system, and digital product work, working knowledge of banking, insurance, aviation, and e-wallet industries.Gift Card/ Employee Industry: Experience in enterprises specialized in business consulting solutions (HR services, software...) and conventional gift firms.General PersonalityBeing a person who is frequently interested and wants to learn about the business 's working processes, wants to comprehend the businesses' challenges in order to find a solution.Someone who is willing and enjoys debating.Being proactive in pushing customers and prepared for peer-to-peer bargaining actions - a win-win situation.Consultation skills in advising.Systematic thought, product consideration, and presentation coherence.SkillsThe ability to provide new and distinct insights to clients.Have a good sense of the consumer and grasp the clients' personality as well as the customers' valuable reasons.Recognize the distinct business measures, and who can speak to the fundamental metrics in the business they conducted.Experience managing relationships in companies with complicated departmental hierarchies.Expertise in designing solutions, sliding...Quyền lợi
Laptop will be provided13 days of leave per yearOnce a year performance review with a bonus based on performanceGathering activities weekly and exciting company trips annually
Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.
Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành.
Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế.