Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
- Create and implement effective sales strategies and lead nationwide toward achievement of corporate sales objectives.
- Develop competencies and processes required to create an effective and efficient sales organization.
- Provide leadership through effective communication of vision, active coaching and development while comparing sales results to goals and taking appropriate action to correct when necessary.
- Provide sales management, budget control, compensation programs and incentive planning.
- Ensure effective hiring, training, development and retention of team member.
- Provide supervision through field visits, observations and measurement of results to include performance appraisals and salary reviews.
- Build up & develop good relationship with key customers & new potential territories
- Proactively identify changes in healthcare, delivery systems, and competitive pressures to develop and modify strategies and tactics accordingly.
- Prepare monthly, quarterly and annual sales forecasts.
- Manage to meet/exceed monthly, quarterly and annual sales forecasts.
- Maintain competitive knowledge to create and adjust sales strategies.
- Attend clinical meetings, seminars, and conferences as appropriate.
- Other tasks as assigned from line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Experience and success in recruiting and retaining a high performance sales team and a demonstrated ability to lead and manage a diverse sales team.
- Demonstrated ability to achieve sales plans.
- Proven business analysis and judgment with the ability to proactively manage business and P&L to meet objectives.
- Demonstrated ability to professionally develop and coach sales team.
- Strategy development, project management, problem solving, and change management skills.
- Exceptional negotiation skills.
- Strong communication skill
- Ability to build positive working relationships, both internally and externally.
- Have experiences in tender process knowledge
- Ability to effectively present information and negotiate with BOD
- Demonstrated strong oral and written communication skills.
- Business related computer skills including Microsoft Office Suite.
- Willing to travel frequently
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.
Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành.
Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế.