Chi tiết công việc
- Provide timely and accurate technical assistance to customers via various channels, including phone, email, and chat.
- Troubleshoot and resolve hardware and software issues related to computer systems, software applications, networks, and peripherals.
- Diagnose and resolve technical problems by gathering information, analyzing symptoms, and utilizing available resources and knowledge bases.
- Analyze, troubleshoot, and resolve technical issues related to hardware, software, and network connectivity.
- Research, diagnose, and recommend appropriate solutions or workarounds to customers.
- Collaborate with internal teams to escalate complex issues and ensure timely resolution.
- Using our dedicated system to set up an account, and then follow-up and make sure the account is set up successfully.
- Monitor all activities by using our system.
- Guide customers through step-by-step solutions, ensuring their understanding and satisfaction.
- Strong verbal and written skills in English.
- University/College degree in information technology, computer science or any related fields.
- Proven experience as a Tech Support Specialist or similar role.
- Strong knowledge of computer hardware, software applications, operating systems, and network fundamentals.
- Familiarity with common troubleshooting tools and remote support software.
- Excellent problem-solving and analytical skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks.
- Strong customer service orientation and the ability to communicate technical concepts to non-technical individuals effectively.
- Ability to work independently and collaboratively as part of a team.
- Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
- Team building, Happy Hour every week.
- Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
- Incentive will be added based on employee’s performance.
- 13th month bonus is provided based on performance.
Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.
Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành.
Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế.