Chi tiết công việc
- Coordinate campaign brainstorming and planning from the big picture stage through execution and final analysis and reporting;
- Create a search and keyword strategy report in Vietnamese using Google tools;
- Should be able to sift through available research on consumer digital media behavior and come up with insights and recommendations that will inform the strategic team.
- Responsible for online media planning activities: plans and costings, KPI setting, account queries and liaises with agency partners and suppliers – hands on negotiation and communication with suppliers is included;
- Responsible for managing all media planning and reporting digital activities for clients.
- Train and familiarize agency teams with digital media;
- Maintain good relationships with digital media partners;
- Update the agency with any new developments in the digital media space.
- Oversee and monitor all digital media activities done by agency partners and suppliers including booking and loading media following the approved digital media plan, providing instruction and supervision as needed to meet required KPIs with optimized spending.
- Overseeing and directly preparing tracking and reporting for digital campaigns with and sending out to relevant parties;
- Final review of all digital tracking and reporting reports prior to sending out to relevant parties;
- Understanding and prior experience in use of tracking platforms from reading, set-up and management.
- Responsible for campaign performance review presentations using Microsoft PowerPoint for client meetings;
- Analyze agency partners and publishers for performance and pricing, analyze Vietnam Publishers and recommend new Publishers to engage with, coordinate Publisher engagement.
- Having 4-5 years of experience in a multi-national digital media agency as same position (digital media planner/digital media leader/media manager);
- Demonstrable experience in SEO/SEM;
- Experience with Google Ads, Facebook Ad and all the Digital media platforms;
- Working directly with FB, Google and other publishers;
- Experience with managing cross-functional teams is an advantage;
- Building a digital media team is a plus;
- Presentation skills;
- Responsibility, flexibility, leadership.
Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.
Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành.
Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế.