Make surveys of market prices to compare with prices of partners.
Negotiate contract terms, commercial agreements to bring the best benefit to the company.
Follow and evaluate the quality products and services from partners in order to ensure the stability of the goods supply.
Look for an alternate supplier if the current one does not meet the demand for Kamereo goods.
Update information of products, suppliers, meetings, and discussion with suppliers on Kamereo's data system.
Make weekly reports following company's regulations.From 1 years experience in Purchasing
Good command of English in both verbal and non-verbal is a must
Have ability to use Microsoft Office
Good communication skills in both English and Vietnamese
Have background in E-commerce/Supermarket/Grocery Shop is a plusSalary: Competitive Salary
Salary review once a year in December
Working time is 9:00 - 17:30, 5 days/week
Annual Leave is 12 days/year
Provide laptop and necessary equipment
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.