Mô tả công việc
Purpose
To deliver the best-in-class customer service in Vietnam market.
Main tasks
• Receive and solve customer’s inquiries via channels as Call and Email.
• Provide guidance for customers (Product, campaign information, Registration guide and User guide).
• Help checking status and replying customer’s general customer information, Credit Limit information, Loan information, Transaction information, … base on customer’s...
Yêu cầu công việc
Professional requirement
• Background in Consumer banking industry and solid understanding of customer services executions.
• Proficient in MS Office applications, including Word, Excel and PowerPoint
• Strong sense of responsibility, able to work independently and efficiently
• Experience in digital lending process is a plus
Most challenging and difficult parts
• Need to get used to English...
Quyền lợi được hưởng
Cathay insurance
Domestic and oversea training
Công Ty TNHH Kanacare Việt Nam được thành lập ngày 15/8/2017, với bề dày hơn 4 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm chức năng và Mỹ phẩm, Kanacare mang trong mình sứ mệnh “Mang sản phẩm chất lượng tốt nhất đến tay khách hàng”, góp phần nâng cao hình ảnh và giá trị của các sản phẩm “Made in Việt Nam” trong lĩnh vực y tế, chăm sóc sức khỏe.