Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Công Ty TNHH KCTC Việt Nam, là doanh nghiệp FDI có 49% vốn đầu tư Hàn Quốc. Hoạt động chính của Công Ty KCTC Vietnam là cung cấp tổng thể các dịch vụ hậu cần bằng các trang thiết bị xe kéo và đầu kéo hiện đại. Bằng kinh nghiệm và khả năng quản lý trong lĩnh vực đại lý vận tải biển, chúng tôi mang đến cho Quý khách hàng các dịch vụ như sau:
+ Dịch vụ Logistics: vận tải đa phương thức, dịch vụ bốc xếp hàng hóa, dịch vụ kho bãi, dịch vụ tư vấn logistics, lưu trữ hàng hóa,..
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành logistics, công ty chúng tôi sở hữu đội ngũ chuyên viên thành thạo nghề, đầy kinh nghiệm, mang đến sự phục vụ nhanh chóng, chính xác, chất lượng đảm bảo cho khách hàng.
Chúng tôi đang mở rộng phát triển lĩnh vực khai thác kho bãi, container, dịch vụ hậu cần vững chắc để phục vụ hàng hóa tại cảng Cái Mép. Đây là cơ hội hấp dẫn cho những chiến binh muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân. Chúng tôi luôn đón nhận và hợp tác lâu dài bền vững với các bạn.