Mô tả công việc
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
- Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
- In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
- Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
- Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
- Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package.
- Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities.
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
- Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
- Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
- Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
- Passion for people and for best-in-class service
Yêu cầu hồ sơ
Apply on Hoteljob.vn
Công ty TNHH khoa học kỹ thuật Goertek Vina thành lập ngày 24 tháng 01 năm 2019; là thành viên của tập đoàn GoerTek có trụ sở đóng tại tỉnh Sơn Đông - Trung Quốc. Với quy mô 40.000 công nhân viên, Goertek Vina chuyên sản xuất các sản phẩm như tai nghe, loa, mic và các thiết bị điện tử di động. Hiện nay chúng tôi đã và đang mở rộng thêm các khu nhà xưởng khác để đáp ứng nhu cầu mở rộng sản xuất. Nhà xưởng Nghệ An đã đang đi vào giai đoạn hoàn thiện, quy mô 30.000 cnv.
Review Công Ty TNHH Khoa Học Kỹ Thuật Goertek Vina
Chế độ phúc lợi, lương tốt, thăng tiến nhanh, quản lý thân thiện, cần chịu được áp lực (AP)
Công ty tốt tại Bắc Ninh, nhiều lao lý, cần chịu được áp lực cao (DVC)
Là một môi trường xứng đáng để cống hiến, ban lãnh đạo quan tâm nhân viên, chế độ đãi ngộ tốt (AP)