Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.
2. To perform opening and closing procedures established for the department.
3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.
4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.
6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.
8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.
9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.
10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.
12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.
13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
14. To ensure a minimum wastage and breakage.
15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.
16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.
17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.
18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Kỹ thuật Công trình Tân Khoa thành lập năm 2013, là đơn vị tổng thầu các công trình bảo vệ môi trường với quy mô lớn. Công ty chuyên nghiên cứu, phát triển, thiết kế, chế tạo, lắp đặt, chạy thử, vận hành các công trình phòng chống ô nhiễm không khí, các công trình xử lý nước, công trình hệ thống băng tải. Trên cơ sở hợp tác với các viện thiết kế quy mô lớn của Trung Quốc, áp dụng công nghệ tiên tiến hàng đầu thế giới, kết hợp với đội ngũ thiết kế ưu tú của công ty tại Việt Nam, Tân Khoa đang trên đà phát triển nhanh chóng, gặt hái được những thành tựu đáng tự hào tại thị trường Việt Nam.
Tân Khoa hiện có tổng số hơn 120 cán bộ công nhân viên. Ban lãnh đạo Tân Khoa luôn chú trọng việc đầu tư vào giá trị con người, tạo những điều kiện thuận lợi nhất và xây dựng lộ trình công danh rõ ràng giúp cho nhân viên phát huy tối đa tiềm năng của bản thân, đạt được những thành quả xứng đáng với năng lực. Tại Tân Khoa, chúng ta sẽ:
Cùng nhau nỗ lực – kiến tạo thành công:
- Ở Tân Khoa, mỗi cá nhân đều là 1 mảnh ghép quan trọng
- Khuyến khích nhân viên chủ động nêu lên quan điểm, ý kiến cá nhân
- Khuyến khích sự tự quản lý, làm chủ dự án và công việc của bản thân