TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
In this role you will be responsible to deliver impact on seller growth by empowering them through knowledge transfer, trainings, and progress tracking, as well as collaborating with various cross functional teams to help improve sellers growth.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Identifying room for improvement in tooling, SOPs and support for sellers who are promoting and selling products on TikTok platform
- Providing ongoing support and training to sellers to improve performance, and study key attributes of successful cases; Building courses/trainings to sellers in line with global policies and local strategy
- Design and create promotion materials or projects for seller recruitment in collaboration with seller recruiting and management teams
- Adopting new ecom feature and Live/ video feature
- Sharing information with sellers and educating sellers through webinar and materials
- Responsibility for growing ecom video/ live and related platform metrics
- Prepare material and well logically share to sellers
Qualifications
- Minimum Bachelor's degree or above
- 4+ years of experience in seller management from e-commerce platforms, or e-commerce sales from brands
- Strategic thinking in education and platform metric tracking
- Good presentation skills, logical thinking and strategic mindset
- Strong understanding of influencers, social media, e-commerce, livestreaming, and digital trends landscape
- Strong communication, organizational, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment
- Proficient in English and Vietnamese language.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm là công ty sản xuất liên doanh với tập đoàn Dermapharm AG, thuộc Cộng hòa Liên Bang Đức có trụ sở chính tại thành phố Munich. Hiện nay công ty mẹ Dermapharm AG có 6 nhà máy sản xuất dược phẩm hàng đầu tại Đức bao gồm: Cancernova GmbH,, Mibe GmbH Arzneimittel, Rheila Gmb, Tiroler Nussöl, Acis Arzneimittel GmbH và Hubner.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được thành lập vào năm 2004, là một trong những công ty có tốc độ phát triển và tăng trưởng hàng đầu tại Việt Nam và là đây cũng là một trong những công ty tiên phong đầu tiên tại Việt Nam có nhà máy sản xuất đạt tiêu chuẩn GSP, GLP và GMP-WHO.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế cùng với các đội ngũ nhân viên và công nghệ hàng đầu đến từ Cộng hòa liên bang Đức. Hiện nay Công ty liên doanh Hasan – Dermapharm đang sản xuất nhượng quyền từ 2 công ty con của tập đoàn Dermapharm AG là Mibe & Acis. Công ty hiện nay nay có khoảng 650 nhân viên trong đó có hơn 400 nhân viên marketing và 200 nhân viên làm việc tại các nhà máy và nhiều hệ thống phân phối bao phủ khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Lịch sử thành lập
- 2004: công ty được thành lập
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Mission
- Hasan – Dermapharm luôn tiên phong trong việc nghiên cứu, phát triển và thương mại hóa các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với tiêu chí : “ Chất lượng châu âu trên từng viên thuốc “ để phòng và chữa trị, giảm thiểu gánh nặng và nâng cao chất lượng cuộc sống của bệnh nhân.