Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Answer guest questions or concerns regarding the origin, vintage, and style of various wines. Check quality and quantity of all stock and supplies. Requisition all supplies. Perform bottle-for-bottle liquor restock. Communicate last call at designated closing time. Prepare drink orders for guests according to specified recipes using measuring systems. Issue, open, and serve wine/champagne bottles. Count bank at end of shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. Obtain change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas. Anticipate and communicate replenishment needs promptly. Ensure staff is working together as a team.
CORE WORK ACTIVITIES
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
Policies and Procedures
- Follow company and department policies and procedures.
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Communication
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
- Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Working with Others
- Support all co-workers and treat them with dignity and respect.
- Physical Tasks
- Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & Service charge
- 12 annual leave days per year
- 05 working days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- 13th salary month.
- Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
- Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
- High school diploma/G.E.D. equivalent
- Related Work Experience one year experience in the F&B Services or related professional area
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH MAAZI VIETNAM thành lập ngày 08-01-2018 có mã số thuế là 0108120990 hiện đang đăng ký kinh doanh tại địa chỉ Nhà số 7A, ngõ 40, đường Xuân Diệu, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội. Ngành nghề chính: Nhà hàng và các dịch vụ ăn uống phục vụ lưu động CÔNG TY TNHH MAAZI VIETNAM hoạt động trong lĩnh vực, luôn phấn đấu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ chất lượng nhằm đáp ứng những yêu cầu ngày càng cao của Quý khách. Để góp phần quan trọng vào sự phát triển trong tương lai, chúng tôi luôn tìm kiếm về những thành viên năng động , tràn đầy nhiệt huyết gia nhập và cùng chúng tôi đưa công ty phát triển mạnh mẽ hơn nữa. Đến với công ty bạn sẽ được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, năng động. Công ty luôn chú trọng quyền lợi và chế độ đãi ngộ hấp dẫn, luôn tạo cơ hội học hỏi và thăng tiến cao cho nhân viên