Việc làm MAMA SỮA NON

Cập nhật 11/12/2024 16:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MAMA SỮA NON
CQA Engineer - Cu Chi
MAMA SỮA NON
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

  • The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement

RESPONSIBILITIES

  • Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
  • Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
  • Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
  • Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
  • Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
  • Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
  • Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu Cầu Công Việc

  • College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
  • Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
  • Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
  • Able to work independently and pro-actively.
  • Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Team player with positive approach.
  • Good English reading, writing and speaking skills.
  • PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MAMA SỮA NON
MAMA SỮA NON Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 22, ngõ 134 đường Lê Trọng Tấn, Phường Khương Mai, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Với thông điệp “Đồng hành cũng hàng triệu trẻ em khôn lớn”. G&P Mama Sữa Non đem đến những sản phẩm tăng cường kháng thể, bổ sung dưỡng chất tới người tiêu dùng Việt Nam.

Từ nguồn nguyên liệu chính là sữa non, với mong muốn mang đến các sản phẩm đột phá và cung cấp dưỡng chất toàn diện hơn cho sự phát triển của trẻ cho những năm tháng đầu đời. Các chuyên gia nghiên cứu của mama sữa non đã cho ra đời dòng sữa non thế hệ thứ 2 Colos Multi

Những nghề phổ biến tại MAMA SỮA NON

Bạn làm việc tại MAMA SỮA NON? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAMA SỮA NON

MAMA SỮA NON

Click để đánh giá