Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH MÁY MÓC HERMES VIỆT NAM (HANBELL VN) là công ty tại Việt Nam trực thuộc tập đoàn HANBELL
Chuyên sản xuất và kinh doanh máy nén khí, nén lạnh, máy bơm chân không công nghiệp, nông nghiệp, thực phẩm, y tế...Dựa vào giá cả cạnh tranh và chất lượng cao, Hanbell đã đưa ra dòng sản phẩm hàng đầu, phá vỡ không ít những nhà sản xuất máy nén khí trục vít độc quyền thị trường. Đến nay, Hanbell là một trong những nhà máy sản xuất máy nén khí lớn nhất và tiên tiến trên thế giới, đã và luôn tập trung nghiên cứu chế tạo đổi mới công nghệ mới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Hợp tác uy tín , cùng sáng tạo cùng thắng lợi , theo đuổi vượt trội, kinh doanh vững bền.Xem khách hàng là bạn, lấy uy tín để hợp tác với khách hàng, cung cấp mọi lúc mọi nơi với chất lượng sản phẩm và phục vụ tốt nhất , tạo nên một mối quan hệ tốt , đem đến lợi ích tốt nhất cho khách hàng và bản thân, như vậy mới tạo nên một doanh nghiệp có tính bền vững, lâu dài và vững chắc.