Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty XCMG có nguồn gốc từ Nhà máy Sắt Huaxing được thành lập vào năm 1943. Năm 1957, công ty đã sản xuất thành công cần cẩu tháp đầu tiên, đánh dấu bước khởi đầu của lĩnh vực máy xây dựng. Những năm tiếp theo, XCMG tiếp tục phát triển các sản phẩm mới như máy lu, cần cẩu xe tải, v.v.
Từ năm 1989 đến 1998, XCMG đã bắt đầu mở rộng hoạt động ra thị trường quốc tế. Năm 1992, công ty trở thành công ty Trung Quốc đầu tiên và duy nhất tham gia triển lãm máy xây dựng lớn nhất thế giới – Bauma tại Munich, Đức. Năm 1996, XCMG được niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Thâm Quyến.
Giai đoạn 1999-2008 chứng kiến sự phát triển vượt bậc của XCMG. Năm 2003, công ty trở thành tập đoàn đầu tiên trong ngành máy móc Trung Quốc đạt doanh thu và doanh số bán hàng vượt 10 tỷ RMB. Năm 2008, XCMG đã được trao giải thưởng từ thiện của Trung Quốc cho những nỗ lực cứu trợ thiên tai lớn của mình.
Từ năm 2009 đến nay, XCMG đã bước vào giai đoạn chuyển đổi và nâng cấp. Công ty đã mở rộng hoạt động ra thị trường quốc tế, thành lập các công ty con và trung tâm nghiên cứu ở nhiều nước trên thế giới. XCMG cũng đã phát triển các sản phẩm mới và tiên tiến, như máy xúc thủy lực 700 tấn, cần cẩu tháp lớn nhất thế giới, v.v.