Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Job Holder Responsible For
· Use analysis and business understanding to implement Customer Value Management (CVM) process, which aims to increase Customer value through Finding who are the targeted customers, What to offer them, How to touch them, and Testing metrics to track and measure campaign efficiency.
· Use analysis and business understanding to help the business better understand what has happened, and find out the root cause of many business problems.
Key Accountabilities
Data and Reporting:
· Create and maintain data in a sense that it can be re-used in different ways for different purposes.
· Communicate and align with stakeholders to translate business requirements into data requirements.
· Analyze datasets to define metrics (both financial and non-financial metrics), reports and visualizations mostly for performance management.
· Build data model and use data visualization tools to generate dashboards, reports and presentations that aid in data storytelling. Understanding and interpretation of trends and patterns to provide meaningful insights.
Customer Insight Analysis:
· Using analytical approach and model (segmentation and descriptive) to identify meaningful and actionable customer insights from various data sources.
· Using analytic techniques to segment customers and find out tactical segments of targeted customers, and test hypothesis of whether customers like our offerings.
· Use that information to better understand our customers through time.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Finance, Banking, Statistics, Mathematics, Computer Science or Quantitative Analytics
· 2+ years (for Junior) and 5+ year (for Senior) of relevant experience in areas of data analytics, reporting and planning. Experience in Banking Industry is a big plus.
· Experience in data query and analytic tools (e.g. SQL, R, Python, SPSS …)
· Experience in building reporting using BI tools (e.g. Tableau, Power BI, IBM Cognos …)
· Experience communicating complex analysis and models across a diverse team
· Experience in data management, data modeling and ETL
· Deep understanding of Information Security principles to ensure compliant handling and management of data
· Strong understanding of Agile principles, practices and scrum methodology
· Experience working in sAgile teams to support digital transformation projects
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 55 Tr - 65 Tr VND
Công ty XCMG có nguồn gốc từ Nhà máy Sắt Huaxing được thành lập vào năm 1943. Năm 1957, công ty đã sản xuất thành công cần cẩu tháp đầu tiên, đánh dấu bước khởi đầu của lĩnh vực máy xây dựng. Những năm tiếp theo, XCMG tiếp tục phát triển các sản phẩm mới như máy lu, cần cẩu xe tải, v.v.
Từ năm 1989 đến 1998, XCMG đã bắt đầu mở rộng hoạt động ra thị trường quốc tế. Năm 1992, công ty trở thành công ty Trung Quốc đầu tiên và duy nhất tham gia triển lãm máy xây dựng lớn nhất thế giới – Bauma tại Munich, Đức. Năm 1996, XCMG được niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Thâm Quyến.
Giai đoạn 1999-2008 chứng kiến sự phát triển vượt bậc của XCMG. Năm 2003, công ty trở thành tập đoàn đầu tiên trong ngành máy móc Trung Quốc đạt doanh thu và doanh số bán hàng vượt 10 tỷ RMB. Năm 2008, XCMG đã được trao giải thưởng từ thiện của Trung Quốc cho những nỗ lực cứu trợ thiên tai lớn của mình.
Từ năm 2009 đến nay, XCMG đã bước vào giai đoạn chuyển đổi và nâng cấp. Công ty đã mở rộng hoạt động ra thị trường quốc tế, thành lập các công ty con và trung tâm nghiên cứu ở nhiều nước trên thế giới. XCMG cũng đã phát triển các sản phẩm mới và tiên tiến, như máy xúc thủy lực 700 tấn, cần cẩu tháp lớn nhất thế giới, v.v.