Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS
- Provide operational management and support at the service center to ensure efficient and timely pick-up and delivery handling of customer materials and shipments
- Assists with operational procedures, including sorting, loading/unloading activities, shipment processing and documentation, manifesting, bagging, sending shipment status information, and accepting/securing over-the-counter payments
- Dispatches pick-up and delivery information in a timely and efficient manner; arranges daily pick-up schedules
- Process inbound material upon arrival and make sure material is available to the couriers and that material notgoing out for delivery is secured according to the Security policy and procedures
- Process outbound material according to the latest processes and procedures
- Carry out any administrative task that is required for the Service Centre
- Assist in ensuring operational practices and procedures are carried out effectively
- Work with sub-contractors, ensuring all activities are being carried out timely and meet service standards
- 1 - 2 years relevant experience
- Completed high school
- Communication skills (English and local language): spoken and written
- Must be able to lift up to seventy (70) lbs. occasionally
- Must be able to lift forty (40) lbs. frequently
- Must be able to walk, climb stairs, reach overhead, squat, bend, kneel, stoop and crouch repeatedly
- Driving License (current and valid)
- Fork Lift License (preferable)
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Công ty TNHH Mercedes-Benz Việt Nam (MBV) sản xuất và kinh doanh xe du lịch, xe buýt nhỏ, xe buýt thành phố và xe buýt du lịch. Nhà máy MBV tọa lạc tại quận Gò Vấp, TP.HCM. Nhà máy có diện tích 105.000m2, công suất sản xuất khoảng 4.000 xe/năm. Với mức tăng trưởng 65% trong năm 2013, Việt Nam là thị trường tăng trưởng nhanh nhất châu Á của Mercedes-Benz. Nằm trong top 100 nơi làm việc hàng đầu Việt Nam theo khảo sát của Nielsen. Với 19 năm dẫn đầu phân khúc ô tô cao cấp, Mercedes-Benz không ngừng đầu tư để phát triển lâu dài tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2007
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc.
Review MERCEDES BENZ
Chính sách phúc lợi và PTO tốt. Lương cao nhưng quản lý kém và khá bất ổn
Sếp tổng vui, môi trường ok, cv đẹp sau này dễ app công ty lớn
Nơi tốt để làm việc!