Mô tả công việc
To operate a highly productive office at a budgeted cost emphasizing sales efforts on the serviced residence maximizing the development of business sources and stabilizing existing sources.To implement a marketing plan, pertinent corporate marketing, and sales activity plans
1. Consult daily with Residence Manager/ Assistant Residence Manager concerning the corporate accounts and how they relate to the sales success of the apartment.
2. Effective merchandising, prospecting, solicitation, site inspection, booking of business, and promotion
3. Will be the primary person responsible for leasing long-term guests & short-term guests
4. Periodically contact clients to update the necessary information for business.
5. Initiate prospecting and solicitation of new accounts in the corporate territory; manage current accounts to maximize apartment nights
6. To be responsible for administrative efforts necessary to perform these tasks
7. Prepare monthly report of activities and results which includes sales results, the share of the market, market trend, competitive activity, and forecast report to be submitted to the Country General Manager
8. Assess commercial needs and assist in monitoring sales office administration and effectiveness
Quyền lợi được hưởng
- Sales incentives
- Monthly service charge
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
- Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum 3 years experience in sales & marketing management or related position at serviced apartment/Hotels
3. Competencies:
• Good English communication skills
• Knowledgeable in all aspects of sales and marketing
• Familiar with overall operations of serviced residence or similar operations.
• Basic computer skills.
• Possess managerial expertise with excellent selling skills.
• Excellent communications and public relations skills.
• Excellent selling skills with ability to produce results.
4. Personal attributes:
• Ability to perform well under pressure and stress.
• Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; team player.
• Able to conduct business as management.
• Ability to receive as well as deliver constructive criticism
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH Miền Nhiệt Đới được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Với đội ngũ cố vấn khoa học, kỹ sư, công nhân nhiều năm trong nghề công ty đã thực hiện nhiều công trình lớn khẳng định được năng lực như: Chống thấm tầng hầm Tòa nhà Vinhomes Sài Gòn, Tòa Nhà Viện Dầu Khí Việt Nam, Tòa Nhà Viettel TP. Hồ Chí Minh… cùng nhiều biện pháp thi công hiện đại, phù hợp với môi trường xây dựng Việt Nam
Qua thực tế các công trình đã thi công chúng tôi có thể đảm bảo công trình thi công chống thấm có tuổi thọ lên đến hàng chục năm với chi phí thấp nhất
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi theo quy định: BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Mission
Với phương châm: UY TÍN là hàng đầu. Chúng tôi xin cam kết đem lại giải pháp chống thấm toàn diện cho công trình nhằm mục đích tiết kiệm, hiệu quả, vững bền.