Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job House's client is a 100% Japanese-owned trading company, currently looking to recruit a CS Staff (Customer Service) with the following job responsibilities:
- To process international sales orders
- To purchase the goods and materials from different countries through company net-work system
- To manage goods receipt at warehouse in Hong Kong and Vietnam
- To manage delivery schedule to meet customer requests
- To arrange the shipments, import and export activities under VN customs rule in coordination with forwarders
- To co-ordinate with other Departments for customer’s support (customer inquiries, complaints, credit problems…)
- Any other tasks assigned by manager from time to time
Benefits Offered:
- Successful candidate will be offered a GOOD REMUNERATION PACKAGE, and chances to work in a professional working environment
- Working time: 8:00 ~ 17:00 from Monday to Friday
- Bonus (2~4 months salary 1 year)
- External insurance (up to 2.5 million / visit)
- Traveling abroad or domestic resorts
- Or have events and team building in the company
Yêu Cầu Công Việc
- Female, under 30 years old. Welcome Fresher
- University graduated (Foreign Trade University, Economics University, Hanoi University, University of Commerce… preferable)
- Good English communication, strong negotiation skills. Priority will be given to candidates with Japanese language skills.
- Preference will be given to candidates with an import-export orientation
- Smart and logical thinking, ability to work independently
- Capable of working under high pressure
- Trust, dynamic, hard-working and high responsibilities, eager to learn and good personality
- Have strong passion and long term oriented career path in import/export, logistics and SCM business
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Dưới 30
- Lương: 13 Tr - 15 Tr VND
Công ty TNHH Minebea AccessSolutions Việt Nam (tên cũ: Công ty TNHH Honda Lock Việt Nam) 24/11/2008 (ngày đổi tên công ty: 1/3/2023)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày thành lập: 24/11/2008 (ngày đổi tên công ty: 1/3/2023)
Mission
Triết lý của chúng tôi mô tả bằng những thuật ngữ đơn giản, dựa trên niềm tin của người sáng lập và tư duy cơ bản mà chúng tôi đánh giá cao về hiệu suất liên tục của công ty (về mặt triết học) hoặc ý nghĩa của giá trị. . Sự đồng lòng thực hiện của tập thể nhân viên coi trọng triết lý như của chính họ, sẽ dẫn đến việc hình thành một công ty đáng tin cậy mà sự hiện diện của nó có giá trị đối với những người khác.