Việc làm Kỳ Hoà

Cập nhật 26/07/2024 11:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN DU LỊCH THƯƠNG MẠI KỲ HÒA
Bell Captain
Kỳ Hoà
3 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình

Mô tả công việc

  • Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual​
  • Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements.​
  • To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly​
  • To assist the Doorman and supervise on traffic control along the driveway during peak hours​
  • Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.​
  • Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)​
  • Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas​
  • Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean​
  • Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly​
  • Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery​
  • Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures​
  • ​Supervision and completion of assigned tasks/errands as per the hotel/guest instructions in pertaining to guest luggage management.​​

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner​

There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.​

Yêu cầu công việc

  • 1 year experience in concierge / customer service, or an equivalent combination of education and experience. ​
  • High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent​

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
238 Đường 3/2, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

KY HOA TOURIST

Thương hiệu Kỳ Hòa (Kyhoatourist) với kinh nghiệm nhiều năm phục vụ khách trong và ngoài nước với các lĩnh vực: Dịch vụ Nhà hàng -Khách sạn -Trung tâm triễn lãm -Hội nghị -Tiệc cưới. Khách sạn Kỳ Hòa -Tp. Hồ Chí Minh nằm trong khuôn viên cây xanh, có bãi đậu xe rộng, sân tenis. Với 75 phòng nghỉ được thiết kế tiện nghi, cùng với đội ngũ nhân viên phục vụ ân cần chu đáo.

GIỚI THIỆU KHÁCH SẠN KỲ HÒA

Tháng 04/2004, theo quyết định số 1520/QĐ-UB ngày 09/04/2004 của Chủ tịch UBND TP. Hồ Chí Minh, Công ty Du lịch - Thương mại Kỳ Hòa chính thức đổi tên thành Công ty TNHH một thành viên Du Lịch - Thương Mại Kỳ Hòa. Trong giai đoạn này Công Ty tiếp tục xây dựng, phát triển khu vực công viên Kỳ Hòa 1 và khu vực Khách sạn Kỳ Hòa: Xây dựng và đưa vào hoạt động cụm nhà hàng Đông Hồ 2-3, Đông Hồ Cao Thắng, nhà thi đấu cầu lông, cụm sân tennis, cà phê sân vườn Rose, cải tạo mở rộng nhà hàng Hoa Hồng - Khách sạn Kỳ Hòa Tp. Hồ Chí Minh.

Khách sạn Kỳ Hòa - Tp. Hồ Chí Minh nằm trong chuỗi Hệ thống Nhà hàng – Khách sạn của thương hiệu Kỳ Hòa với kinh nghiệm hơn 30 năm phục vụ khách trong và ngoài nước. Khách sạn nằm trong khuôn viên cây xanh, có bãi đậu xe rộng, sân tenis. Với 75 phòng nghỉ được thiết kế tiện nghi, cùng với đội ngũ nhân viên phục vụ ân cần chu đáo.

Những nghề phổ biến tại Kỳ Hoà

Bạn làm việc tại Kỳ Hoà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kỳ Hoà

Kỳ Hoà

Click để đánh giá