Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Một thành viên Giải pháp Công nghệ HTI (Tên viết tắt: HTSC) là công ty thành viên trực thuộc HTI Group. HTSC chuyên nghiên cứu, phát triển và cung cấp các sản phẩm, dịch vụ, giải pháp công nghệ hàng đầu Việt Nam.
Các sản phẩm, giải pháp của HTSC ứng dụng chính cho công cuộc chuyển đổi số, an ninh – an toàn thông tin, các thành phố thông minh, v..v… dựa trên nền tảng công nghệ vững chắc về AI/ML, xử lý ảnh, xử lý ngôn ngữ tự nhiên, dữ liệu lớn v.v… Chúng tôi kết hợp những kinh nghiệm của nhiều năm cung cấp các sản phẩm công nghệ cao của thế giới tới các khách hàng khối Nhà nước và quy trình làm việc chuyên nghiệp, được học hỏi và ứng dụng hiệu quả từ những tập đoàn hàng đầu thế giới, thêm vào đó là sức trẻ của đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động – cùng kiến thức công nghệ từ tiến sĩ AI, các cử nhân tài năng của các trường đại học hàng đầu, sẽ đem đến những giải pháp tối ưu, giải quyết mọi khó khăn và đáp ứng mong muốn của tất cả khách hàng.