Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Control General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to accruals, prepaid expenses, cost of goods sold, utilities, rental fee, IT, FA…), check variance & resolve all arising issues
· Review tax reports monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...)
· Monitor and analyze financial data to identify trends, variances, and areas for improvement.
· Coordinate with accountant in house collect data, cross check and provide internal audit, external audit, tax officer, custom officer when necessary.
· As a team member of Project team for integration system seller center to Accounting system related to Revenue, Promotion, Sales deduction, COGs, Inventory, Vat output.
· Other tasks assign by Accounting Manager, BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements:
· Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications.
2. Experience/Industry requirements:
· Bachelor’s degree in finance or relevant field strongly preferred.
· 3+ years of progressive accounting experience, with at least 2 years in a managerial role
· Have a good skill in Microsoft offices, Outlook, ERP system.
· Experience in an e-commerce, retail, or technology environment is highly desirable
· Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities
· Able to develop strong, cooperative relationships with department heads.
· Creative thinking skills and ability to solve problems
3. Competency requirements:
· Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
· Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
· Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
· Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VEGA Logistics là một công ty Việt Nam được thành lập từ năm 2006 chuyên cung cấp các dịch vụ logistics. Chúng tôi là top 5 các công ty chuyên môn trong ngành tổ chức Hội chợ triển lãm quốc tế tại Việt Nam.
Chúng tôi biết rằng để cung cấp cho khách hàng một dịch vụ đơn giản, chúng tôi đã phải nỗ lực hết sức để thấu hiểu và hoàn thiện các công đoạn.
Chúng tôi đánh giá cao và chú trọng phát triển NGUỒN NHÂN LỰC, yếu tố rất quan trọng quyết định chất lượng sản phẩm, đặc biệt là sản phẩm dịch vụ. Đối với tất cả các thành viên của Vega, chúng tôi hiểu rằng môi trường của chúng tôi không chỉ làm việc mà còn là cuộc sống và thậm chí là phát triển tinh thần. Vì vậy, chúng tôi đang xây dựng một ngôi nhà cho những người hạnh phúc đến làm việc và sinh sống ở đó. Chỉ những người hạnh phúc mới có thể tạo ra những sản phẩm tốt nhất.
Chúng tôi không ngừng nghiên cứu và cải tiến TIẾN ĐỘ VÀ QUY TRÌNH LÀM VIỆC của mình vì chúng tôi tin rằng nó sẽ góp phần quan trọng vào việc cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất cho khách hàng của mình.
Chúng tôi có niềm tin sâu sắc rằng công nghệ 4.0 sẽ giúp tăng năng suất và hiệu quả công việc của chúng tôi lên gấp nhiều lần. Vì thế, chúng tôi luôn đi đầu trong việc ứng dụng công nghệ nhiều nhất có thể vào các hoạt động trong công việc của mình.