Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Grasp customer behavior/needs and periodically update customer knowledge by collecting, analyzing customer information and their needs.
- Research the market, competitors and understand customer needs; Develop policies and programs for customers.
- Build CVP with key offerings for targeted segment. Manage CVPs implementation by doing periodically assessment (offering implementation, customer feedbacks, competitors) to make appropriate adjustments. Work with product departments on features, pricing, processes, policies and promotions to go to market as well as simultaneously participate with sales and services model to ensure the offerings fit with CVP and targeted customers’ needs.
- Work together with segment team to develop and build acquisition programs &retention programs for Private
client growth. - Build separate diverse product packages suitable for Private Customer groups (Personas), build superior product features for Private customers.
- Work together with segment team to develop client journey for Private clients to improve client’s experience via high standard process & service quality.
- Interface with Retail Marketing/Marcom for promotion of partnership program to VPB client & VPBank internal.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- Bachelor's degree in banking and finance and above.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- At least 6 years’ experience in banking, in the areas of Affluent and/or Private segment.
- Experience working in the fields of segmentation research field for the priority, HNW/UHNW customers is an advantage.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Extensive experience in Relationship Management and Affluent and/or Private Banking business
- Deep knowledge and understanding of Affluent Sales
- Strong knowledge of financial products and services, with a good understanding of how economic events impact global markets; business fields and partners provided bespokes services to HNWIs/UHNWIs
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Relationship/People Management Skills, Leadership skills, Effective Communication skills
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Active, resourceful, and highly accomplished and capable of multitasking and solving multiple priorities
- Ability to work in groups and interact with departments in the bank.
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH MTV HEALTHPOST là một công ty hoạt động trong lĩnh vực Call Center - Trung tâm Tổng đài, chú trọng nhiều về Telesales. Với sứ mệnh đem đến những dòng sản phẩm có nguồn gốc từ thiên nhiên, chăm sóc sắc đẹp và sức khỏe dinh dưỡng, HEALTHPOST đã không ngừng cải tiến bản thân để ngày một tốt hơn và mang lại giải pháp tối ưu nhất về sức khỏe cho người tiêu dùng Việt Nam. Công ty hiện đang hoạt động tại 4 thị trường chính ở South East Asian: Việt Nam, Indonesia, Thái Lan, Malaysia và thị trường Châu Âu như Ukraine, Israel, v.v Nhờ chiến lược kinh doanh rõ ràng và hướng đi đúng; cùng với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo, không ngại thử thách và được đào tạo chuẩn về nghiệp vụ Telesales;
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- HEALTHPOST đang dần khẳng định được vị thế của mình trong lĩnh vực Call Center. Chúng tôi luôn chào đón những tài năng trẻ đầy nhiệt huyết, có đam mê và khát vọng thành công gia nhập đại gia đình HEALTHPOST – Nơi những người trẻ theo đuổi đam mê & phát triển sự nghiệp.
Review CÔNG TY HEALTHPOST
Công ty tập trung về sales Thực phẩm chức năng, áp lực doanh số cao