Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Handle Inbound calls by clarify customer’s question and provide solution to customer with good service.
- Reply to customer’s email, zalo where necessary.
- Try to handle complaints via phone by clarifying issues, working with other Depts to come out solutions, raising unresolved problems;
- Make outgoing calls to customers as assigned;
- ly and accurately complete all related administration activities: update customer’s information, car insurance, report, and record… in accordance with relevant service standards.
- Work closely with Call Center Supervisor/AM to ensure effective and consistent communication with Call Center staffs.
- Responsible for evaluating the NPS score to measure customer’s feedback/surveys and find ways to improve process, knowledge, performance.
- Identify the knowledge and skills gaps of staffs and propose the appropriate training program.
- Ensure all customer requests are accurately completed, valid and saved on system.
- Knowledge of the system, having participated in system projects
- To undertake other tasks as and when assigned by Head of Dept/AM.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications / Experience / Knowledge:
• Preferred qualification in accounting, finance
• 3 years’ experience in call center
• Familiarity with Call Center software systems
• Effective oral communication and influencer
• Good at English
2. Behaviors:
• Works Collaboratively
• Put Customer First
• Results-driven
• Communicate Clearly and Openly
Benefits:
- Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
- Salary of probation: full 100%
- An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
- Salary review based on work performance and company’s performance.
- Performance bonus, 13th- month salary.
- Health care package; Gym package; Annual health check-up.
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
- Yearly company trip; Year-End Party.
- Working hours: 8:00 - 17:00 from Monday – Friday.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Tài Chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên của Tập đoàn Dịch vụ Tài Chính Toyota (TFSC).
Mục tiêu kinh doanh TFSVN hướng tới là cung cấp các sản phẩm tài chính tiện lợi cho các Khách hàng và Đại lý ủy quyền của Nhà sản xuất. TFSVN tự hào là thành viên của mạng lưới hơn 40 công ty Tài chính Toyota đang hoạt động trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp và Bảo hiểm sức khỏe (Ngoại trú và nội trú)
- Được kiểm tra sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip
- Year end party
- Children party,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Thành lập công ty TNHH MTV tài chính Toyota Việt Nam. Ra mắt dịch vụ tài chính Toyota
- Năm 2014, Ra mắt dịch vu tài chính Lexus - TFS, đã có mặt tại Đại lý Lexus gồm Đại lý Lexus Thăng Long - Hà Nội và Đại Lý Lexus Sài Gòn - Hồ Chí Minh
- Năm 2016, Bổ sung dịch vụ tài chính Toyota dành cho xe đã qua sử dụng, đã có mặt tại hơn 8 Đại lý Uỷ quyền của Toyota Sure
- Năm 2019, Ra mắt dịch vụ tài chính Hino - HFS đã có mặt tại hơn 21 Đại Uỷ quyền của Hino
Mission
Cung cấp các dịch vụ tài chính, góp phần xây dựng một cuộc sống thịnh vượng cho khách hàng và cộng đồng.