Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
– Product Marketing:
+ Champion the strategic adoption of DX within marketing, identifying, and implementing tools to enhance targeting, personalization, and campaign effectiveness.
+ Evaluation & implementation of leading marketing technology platforms to optimize efficiency, performance, and ROI.
+ Driving results – launching products and features with maximum impact and driving sustained adoption and engagement over time
+ Determining and measuring success metrics for launch, growth and ongoing adoption. Reporting this data back to the team. Every decision made is backed up with research or data. Generate actionable insights and comprehensive reports on campaign performance.
+ Working collaboratively – partnering with research, design, data, engineering, and the wider product discipline to help inform and guide product and feature development.
+ Championing your product – keeping the broader team (Marketing, Business, Credit, Dealer…) aware of your product and campaigns.
+ Constantly evolving our communications – testing and scaling marketing tactics across channels (in-app, zalo, email, web, social, paid media…)
+ Writing and briefing creative – creating messaging and design briefs for different mediums and audiences (emails, zalo, blog posts, in-app…)
– Product Development:
+ Design and implement sophisticated product features, pricing strategies, marketing campaigns, and other programs on banking systems & integrated platforms, ensuring all setups are fully integrated.
+ Collaborate with BD, IT, other divisions, and vendors to address system issues and enhancements, ensuring timely resolution.
+ Participate in developing appropriate new financial products, enhancing existing products, and coordinating with related stakeholders to execute.
+ Partner effectively with marketing, IT, and data science teams to ensure optimal integration and utilization of Martech solutions.
– Others:
+ Participate in developing sales support tools including sales kit, brochure, leaflet…
+ Monitor budget spending to ensure cost efficiency and effectiveness.
+ Fulfill other tasks and/or assignments requested by Head or Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENT
– Bachelor’s degree or higher in Economics, Marketing, or Business Administration.
– +3 years of experience as a Product Marketing Officer or similar Marketing role, preferably in Banking and Financial Service.
– Customer-oriented thinking and digital, technological mindset
– Hands-on experience with marketing technology platforms, applications, UX/UI
– Metrics-driven marketing mind with eyes for creativity
– Effective communication and interpersonal skills with a proven ability to work with cross-functional team
– Ability in time management skills and work well under high pressure
– Creativity and problem-solving skills
– Proficiency in English.
BENEFITS
– Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
– Salary of probation: full 100%
– An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
– Salary review based on work performance and company’s performance.
– Performance bonus, 13th- month salary.
– Health care package; Gym package; Annual health check-up.
– Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
– Yearly company trip; Year-End Party.
– Working hours: 8:00 – 17:00 from Monday – Friday.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Tài Chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên của Tập đoàn Dịch vụ Tài Chính Toyota (TFSC).
Mục tiêu kinh doanh TFSVN hướng tới là cung cấp các sản phẩm tài chính tiện lợi cho các Khách hàng và Đại lý ủy quyền của Nhà sản xuất. TFSVN tự hào là thành viên của mạng lưới hơn 40 công ty Tài chính Toyota đang hoạt động trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp và Bảo hiểm sức khỏe (Ngoại trú và nội trú)
- Được kiểm tra sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip
- Year end party
- Children party,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Thành lập công ty TNHH MTV tài chính Toyota Việt Nam. Ra mắt dịch vụ tài chính Toyota
- Năm 2014, Ra mắt dịch vu tài chính Lexus - TFS, đã có mặt tại Đại lý Lexus gồm Đại lý Lexus Thăng Long - Hà Nội và Đại Lý Lexus Sài Gòn - Hồ Chí Minh
- Năm 2016, Bổ sung dịch vụ tài chính Toyota dành cho xe đã qua sử dụng, đã có mặt tại hơn 8 Đại lý Uỷ quyền của Toyota Sure
- Năm 2019, Ra mắt dịch vụ tài chính Hino - HFS đã có mặt tại hơn 21 Đại Uỷ quyền của Hino
Mission
Cung cấp các dịch vụ tài chính, góp phần xây dựng một cuộc sống thịnh vượng cho khách hàng và cộng đồng.