Mô tả công việc
1. Administrative Support:
Assist the sales team with day-to-day administrative tasks.
Prepare and manage sales documents, contracts, and reports.
Maintain accurate and up-to-date customer records and sales databases.
Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel arrangements for the sales team.
2. Sales Coordination:
Coordinate and follow up on sales leads and customer inquiries.
Support the sales team in preparing proposals, presentations, and quotations.
Assist in the preparation and distribution of sales materials and marketing collateral.
3. Customer Relationship Management:
Provide excellent customer service by addressing client queries and concerns promptly.
Maintain positive relationships with clients and ensure high levels of customer satisfaction.
Coordinate with other departments to ensure seamless customer experience.
4. Order Processing:
Process sales orders and ensure accurate and timely entry into the system.
Coordinate with the logistics and warehouse teams to ensure timely delivery of products.
Handle invoicing, billing, and payment processing.
Quyền lợi được hưởng
Annual leave / year / Nghỉ phép năm
- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật
- Public holidays allowance / Thưởng lễ
- Service charges / Phí phục vụ
- 13th month salary / Lương tháng 13
- Yearly bonus / Thưởng hàng năm
- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field is preferred.
Proven experience in a sales support or administrative role.
Strong organizational and time management skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Attention to detail and a high level of accuracy.
Ability to work independently and as part of a team
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Tel: 02583 989 495 . 0911 899 258
Zalo OA: Tuyển dụng The Anam Cam Ranh
Address: Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
Tín Nha là nhà cung cấp chuyên nhập khẩu và phân phối độc quyền các sản phẩm, vật tư, dụng cụ, thiết bị chuyên ngành nha khoa như: Implant, nội nha, chỉnh nha, chăm sóc sức khỏe răng miệng,… Thành lập từ 2010 với trụ sở đặt tại Hồ Chí Minh. Sau 12 năm xây dựng và phát triển, Tín Nha mở rộng chi nhánh ra khu vực Hà Nội và Đà Nẵng
Trong quá trình hoạt động và phát triển, Tín Nha đã và đang hợp tác độc quyền với các đối tác quốc tế lớn, có tên tuổi trong ngành như: Megagen( công ty implant lớn thứ 3 Hàn Quốc), Tioss … Bên cạnh đó, Tín Nha tổ chức nhiều buổi hội thảo, lớp thực hành, khóa học chuyên sâu được dẫn dắt bởi các giáo sư, tiến sĩ đầu ngành, giúp quý bác sĩ có thế tiếp cận với những công nghệ tiên tiến, hiện